لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iOS 15 بلیت‌های دیجیتالی منقضی شده را به طور خودکار آرشیو می‌کند

iOS 15 بلیت‌های دیجیتالی منقضی شده را به طور خودکار آرشیو می‌کند

اپل روز دوشنبه هفتم ژوئن در کنفرانس WWDC لیست بلندی از ویژگی‌های کوچک و کاربردی را اعلام کرده که طی سخنرانی به آن‌ها اشاره نشده، یکی از این قابلیت‌ها آرشیو بلیت‌های دیجیتالی منقضی شده به صورت خودکار در اپلیکیشن Wallet است.

در iOS 15، بلیت‌ها و کارت‌های دیجیتالی منقضی شده در اپلیکیشن Wallet به طور خودکار به یک لیست منتقل شده تا از تراکم و شلوغی اپلیکیشن Wallet در این بخش کاسته شود.

در بخش Setting زیر Wallet & Apple Pay یک دکمه سوئیچ برای مخفی کردن کارت‌های منقضی شده وجود دارد که به طور پیش فرض فعال است. کاربرانی که ترجیح می‌دهند کارت‌های منقضی شده آن‌ها در کنار کارت‌های فعلی نشان داده شود، می‌توانند این گزینه را غیر فعال کنند.

اپل در آپدیت جدید iOS 15 تلاش کرده تا اپلیکیشن Wallet کاربردی‌تری ارائه دهد. علاوه بر کارت‌ها و بلیت‌های دیجیتالی و کلیدهای ماشین، کاربران می‌توانند کلیدهای دیجیتالی را به آن اضافه کرده که با استفاده از این کلیدها می‌توان قفل درب هوم کیت اپل را به طور هماهنگ باز کرد.

شرکت‌‎های سازنده اپلیکیشن‌های هتل در ارائه کارت‌های دیجیتال اتاق‌های هتل با اپلیکیشن Wallet مشارکت می‌کنند. به عنوان مثال هتل‌های زنجیره‌ای هایت قرار است در پاییز امسال این قابلیت را برای بیش از 1000 مورد از مستغلات خود ارائه دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و جدید امکان ارائه یک گواهی‌نامه رانندگی یا یک شناسه برای اپلیکیشن والت از طریق ایالات‌های شرکت کننده از کشور امریکا است، همچنین ایجاد امنیت برای آنها در ایستگاه های بازرسی اداره امنیت آمریکا در فرودگاه‌ها است.

اپل می‌گوید که این قابلیت اواخر 2021 قابل دسترسی و بعد از انتشار عمومی اولیه iOS 15 به طور فعال در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

Apple Wallet اپلیکیشنی در آیفون و اپل واچ است که می‌تواند کارت‌های اعتباری، کارت‌های حمل و نقل، بلیت‌های سوار شدن، بلیت‌ها، آیدی دانشجویی، کلیدهای اتومبیل، کارت‌های پاداش و غیره را به طور ایمن و راحت سازمان‌دهی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420