لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران نینتندو سوئیچ با مشکل دانلود آپدیت جدید مواجه شده‌اند

کاربران نینتندو سوئیچ با مشکل دانلود آپدیت جدید مواجه شده‌اند

بسیاری از کاربران مشکل دانلود آخرین آپدیت سوئیچ را گزارش کرده ولی هنوز راه حل مناسبی برای رفع آن از طرف شرکت ژاپنی نینتندو دریافت نکرده‌اند.

اوایل هفته گذشته نینتندو آپدیت 12.0.3 را برای نینتندو سوئیچ منتشر کرد؛ در حالی که بسیاری از کاربران در آن زمان گزارش کردند که از زمان نصب فریمور جدید، دانلود آپدیت نینتندو سوئیچ و دو بازی مختص به آن با مشکل انجام می‌شود.

گیمرهایی که با این مشکل مواجه شده‌اند کد خطای 2123-1502 را دریافت می‌کنند. با وارد کردن این کد در سایت پشتیبانی مشتریان نینتندو مراحلی برای نحوه بر طرف کردن این باگ ارائه می‌شود. این گیمرها می‌گویند که توصیه‌های شرکت مشکل دانلود آپدیت نینتندو سوئیچ را در اکثر موارد حل نکرده است.

در لیست تغییرات آپدیت فریمور گفته شده این آپدیت که به منظور بهبود پایداری برای افزایش تجربه کاربر ارائه شده روز چهارشنبه گذشته متوقف شده است، این توقف انتشار زمانی صورت گرفته که نینتندو اعلام کرد آپدیت منتشر شده موجب اتصالات شبکه و مشکل کارت microSDCX شده است. سپس یک ساعت بعد، عرضه آپدیت از سر گرفته شده اما نتوانست از بروز مشکل دانلود بازی‌های خریداری شده توسط کاربران جلوگیری کند.

در شبکه اجتماعی Reddit بسیاری از کاربران نینتندو مشکل دانلود را مطرح کرده‌اند و برخی افراد هم راه حل‌هایی ارائه داده‌اند.

پشتیبانی مشتریان نینتندو که از مشکل مورد نظر مطلع بود، به کاربران توصیه کرده که از طریق اتصال به تلفن هوشمند خود اقدام به پاکسازی کش دستگاه کنند تامشکل بر طرف شود ولی بسیاری از آن‌ها می‌گویند این توصیه کاری از پیش نمی‌برد.

راه حل دیگری که توصیه شده این است که گیمرها دانلود مجدد را ادامه داده تا در نهایت انجام شود، اما برخی دیگر گفته‌اند که حذف تنظیمات وای فای و سپس وارد کردن دوباره آن می‌تواند موثر واقع شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420