لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

1Password برای سافاری آیپد عرضه شد

1Password برای سافاری آیپد عرضه شد

با معرفی iOS 15 و iPadOS 15 در کنفرانس WWDC 2021، افزونه‌ها به سافاری اضافه شد. در این میان توسعه دهندگان اپلیکیشن 1Password افزونه این سرویس را در سافاری آیپد اضافه کرده‌اند.

افزونه‌ 1Password ارائه شده در سافاری، قبلا فقط روی مک قابل اجرا بود که اکنون با معرفی آپدیت سیستم عامل‌های جدید در آیفون و آیپد قابل اجرا است.

البته ارائه این افزونه همراه با آپدیت‌های جدید برای انتشار عمومی تا پاییز امسال به طور گسترده‌ای قابل دسترسی نیست، اما اپلیکیشن 1Password که برنامه کامل برای مدیریت رمز عبور است فعلاً یک افزونه سافاری کاربردی در iPadOS 15 را به کاربران ارائه می‌دهد.

«اندرو بایر» توسعه‌دهنده 1Password، عرضه این افزونه جدید را در توییتر خود اعلام کرده و نشان داده که

افزونه 1Password در سافاری آیپد به کاربران اجازه می‌دهد که به رمزهای عبور ذخیره شده خود به سرعت دسترسی پیدا کنند، پسوردهای جدید بسازند، اکانت‌های موجود را ویرایش کنند.

مشابه آنچه برای سافاری در آیپد اتفاق افتاده، افزونه 1Password در سیستم عامل iOS 15 آیفون هم قابل اجرا خواهد شد. افزونه‌های سافاری در iOS 15 و iPadOS 15 همانند macOS از طریق منو اصلی تولبار به راحتی قابل دسترسی است.

لازم به ذکر است که سافاری در آی او اس و آیپد او اس 15، همچنین در مک او اس مانتری آپدیت‌های قابل توجهی دریافت کرده که شامل افزایش امنیت و امکان رفرش یک تب در این دو سیستم عامل با کشیدن به سمت پایین است.

با آپدیت جدید سیستم عامل آیپد او اس 15، اپل قابلیت‌های جالب توجهی به آیپدهای خود اضافه کرده که کار با این دستگاه را برای کاربران آسان‌تر کرده است.

این ویژگی‌ها شامل قرار گرفتن ویجت‌ها در هر جایی از صفحه اصلی آیپد، اپ لایبری که در آی او اس وجود داشت در آیپد او اس 15 برای مرتب کردن اپلیکیشن‌ها روی صفحه اصلی اضافه شده است، بهبود قابلیت‌های مولتی تکسکینگ، ارائه قابلیت Split View، ویژگی Quick Note برای یادداشت برداری سریع، امکان به اشتراک گذاری آهنگ، فیلم و غیره در تماس‌های فردی و گروهی با اپلیکیشن فیس تایم با استفاده از قابلیت SharePlay و سایر موارد است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373