لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید بوت کمپ قابلیت‌های ترک پد در ویندوز را بهبود داد

آپدیت جدید بوت کمپ قابلیت‌های ترک پد در ویندوز را بهبود داد

شرکت اپل به تازگی یک آپدیت جدید را برای بوت کمپ منتشر کرده است که از طریق آن کاربرانی که تمایل به استفاده از سیستم عامل ویندوز در کامپیوترهای مک دارند می‌توانند به شکلی بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

مایکروسافت چندی پیش قابلیتی با عنوان precision touchpad را معرفی کرده بود که حالا در نسخه جدید بوت کمپ این قابلیت برای ترک پد مک او اس ارائه شده است. علاوه بر این، آپدیت جدید برخی از مشکلات کاربردی و محدودیت‌های گذشته ترک پد برای کار در ویندوز را برطرف می‌کند.

در لاگ تغییرات نسخه ۶.۱.۱۵ بوت کمپ شرکت اپل تغییراتی را برای بهینه سازی روند کاربری و استفاده از ترکپد در سیستم عامل ویندوز نصب شده روی کامپیوترهای مک بوک اعمال کرده است. وب سایت The Verge طی بررسی‌های خود از این نسخه اعلام کرده که پس از نصب این به روز رسانی روند تپ، اسکرول و استفاده همزمان از چند انگشت برای سوایپ کردن و پینچ کردن بهبود یافته است.

گسچرهای ترکپد از زمان عرضه تراشه T2 در مک بوک‌ها با چالشی ویژه همراه شده بود که بر اساس آن کاربران امکان استفاده درست از دستگاه را در زمان اجرای ویندوز به صورت بوت کمپ نداشتند. اما آپدیت جدید بوت کمپ که به تازگی عرضه شده این مشکل را برطرف کرده است و کاربران می‌توانند به صورت بهتر و بهینه‌تر از دستگاه‌های خود برای اجرای سیستم عامل ویندوز استفاده کنند.

گفتنی است که اپل با وجود عرضه به‌روزرسانی بوت کمپ برای کاربران مک بوک‌های مبتنی بر اینتل هنوز این امکان را برای کامپیوترهای M1 ارائه نداده است. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل ممکن است در زمان مشخص و قابل توجهی در دوره کنونی اقدام به عرضه بوت کمپ برای کامپیوترهای M1 نکند که این مسأله به عدم بهینه سازی ویندوز برای کامپیوترهای ARM توسط شرکت مایکروسافت باز می‌گردد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420