لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به درخواست ترامپ، اطلاعات شخصی دو نماینده کنگره را فاش کرده بود

اپل به درخواست ترامپ، اطلاعات شخصی دو نماینده کنگره را فاش کرده بود

خبرگزاری نیویورک تایمز در گازرش اخیر خود اعلام کرده که دولت ترامپ چندین بار به اپل درخواست ارائه اطلاعات شخصی برخی از کاربران، از جمله دو نماینده کنگره را کرده بود و اپل نیز به این درخواست‌ها پاسخ مثبت داده است.

وزارت دادگستری آمریکا در دوره ترامپ درخواست ارائه اطلاعات دو نفر از اعضای دموکرات کنگره را به اپل داده بود که این شرکت بدون هیچ مبارزه قانونی اقدام به همکاری کرده است. مهم‌ترین مسئله‌ای که نیویورک تایمز در گزارش خود به آن اشاره کرده مربوط به این است که شرکت اپل همواره برای ارائه اطلاعات شخصی کاربران محدودیت‌های ویژه‌ای را برای دولت‌ها ایجاد می‌کند، اما اپل این بار هیچ‌گونه محدودیتی را اعمال نکرده است و مستقیماً اطلاعات مربوطه را ارائه داده است.

نیویورک تایمز اعلام کرده که مدیران اپل حتی به این موضوع توجه نکرده اند که وزارت دادگستری دولت آمریکا درخواست دو نفر از اعضای دموکرات کنگره را کرده، بلکه صرفاً با توجه به درخواست دولت، اطلاعات این کاربران را ارائه داده است. البته نیویورک تایمز این احتمال را مطرح کرده که شاید شرکت اپل هرگز شانس مبارزه علیه عدم ارائه اطلاعات مربوط به این کاربران را نداشته و دولت صرفاً با محدود سازی درخواست خود به شکلی هوشمندانه این اطلاعات را از اپل دریافت کرده است.

این خبرگزاری اعلام کرده که اپل به طور مجموع ۲۵۰ درخواست از طرف دولت آمریکا در دوره ترامپ داشته که به آن‌ها پاسخ داده است و اطلاعات شخصی کاربران را در اختیار دولت قرار داده است.

اما موضوع مهم این است که شرکت اپل به طور دقیق نمی‌دانسته که در حال فاش کردن اطلاعات دو نفر از سیاست‌مدارهای آمریکایی است که این موضوع ممکن است از نظر حقوق، قانونی و البته اخلاقی برای شرکت اپل مححدودیت‌هایی را ایجاد کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420