لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵ امکان درگ اند دراپ تصاویر را میان اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند

آی او اس ۱۵ امکان درگ اند دراپ تصاویر را میان اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند

شرکت اپل در توسعه آی او اس ۱۵ یک قابلیت جالب و مهم را به کاربران ارائه داده که از طریق آن کاربران می‌توانند یک تصویر یا نوشته را میان اپلیکیشن‌ها درگ اند دراپ کنند.

این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران به عنوان مثال بتوانند عکس‌ها را از بخش Photos به یکی از یادداشت‌های ‌ٔNotes انتقال دهند و این فرایند به طور کامل با درگ اند دراپ امکان‌پذیر خواهد بود.

این قابلیت از همین حالا در نسخه‌های بتا که در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته بررسی شده و تصاویری از آن نیز منتشر شده است. درگ اند دراپ میان اپلیکیشن‌ها یکی از قابلیت‌هایی بود که شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ برای آیپدها ارائه داده بود و از آن زمان تاکنون صرفاً به استفاده از رابط کاربری آیپد محدود بوده است. اما اپل امسال این قابلیت را در اختیار کاربران آیفون‌ها نیز قرار داده است.

این قابلیت باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آیفون روند انتقال یک نوشته یا تصویر از یک اپ به اپ دیگر بسیار آسان باشد و با یک حرکت بصری بتوان محتوا را انتقال داد.

قابلیت یاد شده اولین بار توسط سردبیر وب‌سایت MacStories منتشر شده است، او اعلام کرده این قابلیت در حال حاضر امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد که دلیل این موضوع عدم پشتیبانی کامل اپلیکیشن‌های مختلف از آن است. اکثر اپلیکیشن‌ها در حال حاضر فقط از یک آیتم برای درگ اند دراپ کردن با اپلیکیشن دیگر پشتیبانی می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد محدودیت‌های زیادی برای کاربران شده است.

اما در آینده نزدیک توسعه‌دهندگان می‌توانند تغییراتی را در اپلیکیشن‌های خود اعمال کنند تا تعداد آیتم‌های قابل انتقال از طریق درگ اند دراپ را افزایش دهند.

گفتنی است اپل تصمیم دارد تا آی او اس ۱۵ را در پاییز آماده عرضه کند و احتمالاً تا آن زمان بسیاری از اپلیکیشن‌ها پشتیبانی از این امکان را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373