لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قابلیت Spatial Audio را در tvOS 15 عرضه کرد

اپل قابلیت Spatial Audio را در tvOS 15 عرضه کرد

اپل در کنفرانس WWDC 2021، قابلیت Spatial Audio را با ردیابی حرکات سر در tvOS 15 عرضه کرده و به زودی در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

ست‌تاپ‌باکس دیجیتالی و هوشمند اپل با ایرپاد پرو یا ایرپاد مکس سازگاری دارد و حالا اپل با معرفی سیستم عامل جدید tvOS 15 قابلیت Spatial Audio را به اپل تی وی آورده است. نحوه عملکرد این ویژگی هنوز معلوم نیست زیرا اپل تی وی فاقد تراشه U1 برای ردیابی حرکات سر است.

وقتی کاربر در حال تماشای یک نمایش تلوزیونی یا یک فیلم در اپل تی وی است قابلیت ردیابی حرکات سر که توسط ایرپاد پرو و مکس پشتیبانی می‌شوند، جهت قرار گرفتن سر را تشخیص داده و جهت گیری احتمالی سر را محاسبه می‌کنند و سپس قابلیت Spatial Audio را فعال می‌کند، اگر کاربر اقدام به حرکت و تغییر وضعیت خود کند، این فرایند دوباره تکرار می‌شود.

وقتی کاربر برای تماشای تلوزیون نشسته باشد، ویژگی ردیابی حرکات سر در همان جهتی که کاربر نشسته و ساکن است غیر فعال می‌شود ولی هنگامی که دوباره حرکت کند این ویژگی هم فعال می‌شود.

قابلیت Spatial Audio مشابه با استریو 5.1 و 7.1 و محتوای دالبی اتموس است که باید در نسخه جدید تی وی او اس مورد استفاده قرار بگیرد.

وقتی کاربر ایرپاد خود را روی گوش می‌گذارد و نزدیک به تلوزیون قرار می‌گیرد، یک پنجره پاپ آپ روی صفحه نمایش می‌بیند که با یک کلیک از راه دور می‌تواند اتصال را برقرار کند.

قابلیت صدای فضایی تجربه شنیدن صدا از همه جهات را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین تی وی او اس 15 دارای ویژگی جدید SharePlay برای تماشای تلویزیون به همراه دوستان است که از طریق تماس‌های فیس تایم و پشتیبانی از اتصال دو بلندگوی هوم پاد مینی برای یک اپل تی وی انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که اپل با معرفی tvOS 15، تغییرات عمده‌ای در اپلیکیشن‌های فیس تایم، آی مسیج، فوتو و مپس و غیره ارائه کرده و قرار است پاییز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420