لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر بیتس استودیو بادز در پایگاه داده تایوان مشاهده شد

تصویر بیتس استودیو بادز در پایگاه داده  تایوان مشاهده شد

اخیرا تصاویری از هدفون‌های بیتس استودیو بادز در یک پایگاه داده رگولاتوری دولت تایوان NCC (National Communications Commission) منتشر شده است.

قبلا هم تصاویری از بیتس استودیو بادز بی‌سیم و طراحی داخل گوش منتشر شده که به وضوح نشان می‌دهد از هدفون‌های قبلی بیتس و ایرپادها متمایز بوده و عکس‌های موجود در این پایگاه داده نیز این موضوع را تایید می‌کند.

به نظر می‌رسد هدفون‌های جدید برای قرار گرفتن داخل گوش طراحی شده‌ که دارای روکش سلیکیونی و در اندازه‌های مختلف قابل دسترسی هستند. بدنه کوچک هدفون جدید محل قرارگیری بخش الکترونیکی آن بوده و لوگوی بیتس روی آن دیده می‌شود.

شارژ هدفون‌های بیتس استودیو بادز از طریق یک کیف بیضی شکل تأمین می‌شود که از مواد پلاستیکی مناسب ساخته شده است. هدفون‌ها و کیف مخصوص شارژ آنها که در تصاویر مشاهده شده‌اند به رنگ سیاه هستند ولی گفته شده که رنگ‌های سفید و قرمز هم مشاهده شده است.

بنابراین پایگاه داده، هدفون‌های موجود در تصاویر برای شارژ از یک کابل USB-C استفاده می‌کنند، این یعنی به جای پورت لایتنینگ یک پورت USB-C در کیف شارژ وجود دارد.

  هدفون‌های بیتس قبلی مثل پاور بیتس پرو از طریق لایتنینگ شارژ می‌شوند، بنابراین نسل جدید هدفون‌های اپل با یک تغییر به سمت USB-C مواجه هستند.

طراحی بیتس استودیو بادز توجه‌های زیادی به خود جلب کرده زیرا بسیار شبیه به هدفون‌های ایرپاد پرو 2 است که احتمالا اواخر امسال عرضه خواهند شد. شایعات زیادی نشان می دهند که نسل بعدی ایرپادهای پرو دارای یک طراحی گرد، متراکم و بدون ساقه مشابه با ایرپاد و تا حدودی شبیه بیتس جدید خواهد بود.

هنوز درباره زمان عرضه این هدفون‌های شایعه شده صحبتی به میان نیامده، اما اخیرا توسط برخی ورزشکاران حرفه‌ای مثل لبرون جیمز بازیکن حرفه‌ای بسکتبال دیده شده به همین دلیل ممکن است اپل آن را به زودی عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373