لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برترین اپلیکیشن‌ و بازی اپ استور معرفی شدند

برترین اپلیکیشن‌ و بازی اپ استور معرفی شدند

شرکت اپل یک روز مانده به پایان رویداد WWDC 2021 اقدام به معرفی برندگان جوایز Apple Design 2021 کرده است. در حال حاضر شش جایزه جدید در دسته‌های مختلف معرفی شده و جوایزی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اپل این جوایز را به شش توسعه‌دهنده بازی و شش توسعه‌دهنده اپلیکیشن ارائه داده است که در مجموع ۱۲ توسعه‌دهنده برنده را معرفی کرده و جوایز را برای آن‌ها ارسال کرده است.

برندگان این مجموعه بر اساس تمایل کاربران، نظرات آن‌ها، شیوه توسعه و طراحی و امکانات عرضه شده در اپلیکیشن‌ها معرفی شده اند.

در لیست اپلیکیشن‌های فراگیر این مجموعه نام Voice Dream Reader دیده می‌شود که می‌تواند کتاب‌های الکترونیکی با فرمت PDF را به صورت ویس بخواند. علاوه بر این بازی HoloVista نیز به عنوان بازی برتر فراگیر معرفی شده و به آن جایزه ای برای تقدیر ارائه شده است.

در بخش بازی‌ها و اپلیکیشن های فان، نام Pok Pok Playroom دیده شده است که به عنوان یک بازی انیمیشنی زیبا معرفی شده است. این بازی توسط یک توسعه‌دهنده بلژیکی ساخته شده و اپل آن را به عنوان زیباترین بازی با طراحی جالب معرفی کرده است.

Little Orpheus نیز رتبه دوم بازی‌های سرگرم کننده را به خود اختصاص داده که توسط یک توسعه‌دهنده انگلیسی طراحی شده است. این بازی به دلیل تسهیل روند کنترل بازی‌ها بسیار جذاب بوده است و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

CARROT Weather نیز یک اپلیکیشن دیگر است که شرکت اپل به عنوان نرم افزارهای کاربردی معرفی کرده است. این اپلیکیشن با ظاهری ویژه و جذاب امکان نمایش پیش‌بینی وضعیت آب و هوا را فراهم می‌کند که در نوع خود بسیار جذاب است.

Bird Alone نیز یک بازی از توسعه‌دهنده‌ای کانادایی است که به خاطر گرافیک خاص خودش در کنار ایده جالب خود توانسته توجه منتقدین اپل را به خود جلب کند.

Be My Eyes به عنوان یک اپلیکیشن کاربردی اجتماعی به بسیاری از افرادی که از نظر بصری محدودیت‌های ویژه دارند کمک می‌کند تا امکان تشخیص دقیق اشیاء و رنگ‌ها را داشته باشند.

دیگر بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که اپل از آن‌ها تقدیر کرده به این شرح است:

  1. Alba
  2. Loóna
  3. Genshin Impact
  4. NaadSadhana
  5. League of Legends: Wild Rift

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373