لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی ۲۰۲۱ با طراحی نمایشگر بدون حاشیه تولید خواهد شد

آیپد مینی ۲۰۲۱ با طراحی نمایشگر بدون حاشیه تولید خواهد شد

جان پروزر برای بار دیگر در ویدیوهای اخیر خود در مورد محصولات ۲۰۲۱ شرکت اپل پیش بینی‌هایی را مطرح کرده است و این بار اعلام کرده که آیپد مینی ۲۰۲۱ با طراحی نمایشگر بدون حاشیه آماده تولید و عرضه خواهد شد.

بر اساس ادعای جان پروزر شرکت اپل تصمیم دارد تا آیپد مینی ۲۰۲۱ را با طراحی نمایشگر بدون حاشیه آماده تولید و عرضه به بازار کند.

بر اساس این گزارش مشخص شده که‌ آیپد مینی ۲۰۲۱ دارای طراحی مشابهی است که شرکت اپل در طراحی و تولید آیپدهای پرو ۱۱ اینچی مورد استفاده قرار داده است. پروزر تاکیید که به تصاویر CAD مربوط به ایپد مینی جدید دست پیدا کرده که نشان دهنده تغییرات قابل توجه در طراحی و تولید این محصول است.

این موضوع البته صرفاً توسط پروزر مطرح نشده، بلکه تا پیش از این مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ نیز چنین ادعایی را مطرح کرده بود که بر اساس آن مشخص شده بود که شرکت اپل در حال بازطراحی کامل آیپد مینی است. البته گورمن تاکیید کرده بود که آیپد مینی ۲۰۲۱ هرچند که از نظر طراحی شباهت کامل به آیپد پرو ۱۱ اینچی دارد اما مجهز به سیستم احراز هویت بیومتریک نبوده و همانند آیپد نسل ۸ دارای سنسور تاچ آیدی روی دکمه پاور است.

گورمن همچنین اعلام کرده بود که در آیپد مینی جدید درگاه USB-C جای لایتنینگ را می‌گیرد و امکانات ویژه‌ای در این محصول برای اتصال لوازم جانبی در نظر گرفته خواهد شد. این محصول احتمالاً مجهز به پردازنده A14 بوده و از نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی همراه یا همان 5G نیز پشتیبانی می‌کند. اپل احتمالاً این محصول را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای طلایی تولید و عرضه می‌کند. در این گزارش همچنین آمده است که آیپد مینی دارای ابعاد ۲۰۶.۳ در ۱۳۷.۸ در ۶.۱ میلی متر است که از لحاظ ابعاد نیز نسبت به آیپد مینی‌های نسل قبل خوش‌دست‌تر شده است.

با وجود انتشار این اطلاعات، هیچ یک از تحلیلگران ادعایی در مورد زمان عرضه این محصول از طرف شرکت به بازار را منتشر نکرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420