لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام M1X در تگ‌های کانال رسمی اپل در یوتیوب دیده شده

نام M1X در تگ‌های کانال رسمی اپل در یوتیوب دیده شده

شرکت اپل پس از برگزاری افتتاحیه WWDC 2021 ویدیوهای مختلفی را به صورت عمومی در یوتیوب منتشر کرده که در یکی از آن‌ها نام تراشه M1X برای اشاره به یک مک‌ بوک پرو دیده شده است.

تگ M1X MacBook Pro مشخصاً در ویدیویی که شرکت اپل از کی‌نوت کنفرانس WWDC 2021 منتشر کرده دیده شده است و این موضوع نیز به عنوان نشانه‌ای دیگر برای معرفی و عرضه مک بوک‌های جدید توسط جان پروزر مورد استفاده قرار گرفته است.

جان پروزر به عنوان یکی از تحلیلگران محصولات شرکت اپل در ویدیویی که روز گذشته از خود منتشر کرده بود، ادعا کرد که مک بوک‌ پروهای جدید در دو سایز ۱۶ و ۱‍۴ اینچ از طرف شرکت اپل رونمایی خواهند شد که دارای پردازنده‌های M1X هستند. پروزر تأکید کرده بود که اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی هیچ تلاشی برای رونمایی از تراشه M2 نمی‌کند و صرفاً نسخه‌ای ارتقا یافته از مک‌های مبتنی بر اپل سیلیکون را رونمایی می‌کند.

حال جان پروزر با اشاره به تگ M1X MacBook Pro که در ویدیوی رسمی شرکت اپل منتشر شده ادعا کرده که مک بوک پروهای ۲۰۲۱ به زودی آماده عرضه می‌شوند و شایعات روز گذشته خود را برای بار دیگر تاید کرده است. او همچنین اعلام کرده که بخش نهایی تولید این مک بوک‌های جدید در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ انجام می‌شود و اپل این محصولات را در همان زمان آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل البته در حال حاضر تگ یاد شده را از ویدیو حذف کرده است با این حال به نظر می‌رسد که پیش‌بینی هایی که جان پروزر در مورد مک بوک پروهای جدید کرده درست از آب درآیند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420