لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واچ فیس‌ پرتره اپل واچ برای watchOS 8 معرفی شد

واچ فیس‌ پرتره اپل واچ برای watchOS 8 معرفی شد

به روزرسانی‌های watchOS اپل اغلب با طراحی جدید برای واچ فیس معرفی می‌شود، اما امسال در کنفرانس WWDC 2021 اپل فقط یک واچ فیس برای عکس‌های حالت پرتره معرفی کرد.

احتمالا یک مورد دیگر نیز وجود دارد، زیرا یک واچ فیس با نام «World Timer» برای اپل واچ در ورک‌شاپ توسعه دهندگان UiKit مشاهده شده است.

درباره این واچ فیس جدید جزئیاتی ارائه نشده و به طور تصادفی در یک اسلاید با چندین اسکرین شات از آیفون به تصویر کشیده شده است.

در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اخیر، World Timer واچ فیس با پس زمینه‌ای از کره زمین مشاهده شده ولی هنگام معرفی واچ او اس 8 هیچ اشاره‌ای به آن نشده و اگر به هر دلیلی حذف نشود احتمالا در آپدیت بتای بعدی منتشر خواهد شد.

واچ فیس آنالوگ اپل واچ یک نقشه جهانی با فرمت 24 ساعته با نام شهرهای بزرگ و مهم اطراف آن است که امکان تعیین زمان فعلی را در مناطق زمانی مختلف در اختیار کاربران می‌گذارد.

طراحی World Timer در واچ فیس اپل واچ مشابه برخی ساعت‌های رده بالا با قابلیت نشان دادن چندین منطقه زمانی است، ضمن اینکه تا حدی نزدیک به واچ فیس GMT است که کاربر با کمک آن می‌تواند دو منطقه زمانی را ردیابی کند.

اپل نسخه آزمایشی واچ او اس 8 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده و ماه آینده نسخه عمومی آن منتشر خواهد شد.

احتمالا اپل واچ‌های سری 6، 5، 4 و 3 و اپل واچ سری SE واچ او اس 8 را دریافت خواهند کرد. ممکن است اپلیکیشنی با عنوان «Mind» برای پایش سلامت روان به همراه انیمیشنی برای صفحه «Breath» در فعالیت‌های ورزشی در واچ او اس 8 ارائه دهد.

اضافه شدن اپلیکیشن «Health» به واچ او اس جدید قابلیت قدرتمندی برای سنجش سلامتی ایجاد کرده زیرا کاربر با مشاهده تاریخچه سلامتی در یک زمان و مکان می تواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420