لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ردیابی دستگاه‌های خاموش با اپلیکیشن Find My در iOS 15 ممکن شد

ردیابی دستگاه‌های خاموش با اپلیکیشن Find My در iOS 15 ممکن شد

اپلیکیشن Find My در iOS 15 می‌تواند دستگاه‌هایی که خاموش یا از لیست این برنامه پاک شده‌اند را ردیابی و پیدا کند.

اپل طی کنفرانس WWDC 2021 با معرفی سیستم عامل iOS 15، تغییرات قابل ملاحظه‌ و بسیار کاربردی در اپلیکیشن Find My اعمال کرده که بر اساس آن ردیابی دستگاه‌های گم شده و ایرتگ را آسان‌تر می‌کند.

بنابر گفته اپل در صورت خاموش شدن دستگاه گم شده یا حتی ضعیف بودن باتری آن، عملیات ردیابی انجام می‌شود. هر چند هنوز اطلاعات دقیقی درباره نحوه عملکرد این ویژگی ارائه نشده اما احتمالا آخرین مکان مشخصی که دستگاه در آنجا بوده را ثبت و نشان می‌دهد.

اپل می‌گوید شبکه Find My با اتصال به Activation Lock می‌تواند یک دستگاه گم شده را حتی بعد از پاک شدن مکان‌یابی کند، بنابراین سارقین نمی‌توانند با پاک کردن اطلاعات دستگاه مانع ردیابی آن شوند.

اگر دستگاه به سرقت رفته قفل شده باشد روی صفحه Hello قفل بودن دستگاه، قابلیت جابه‌جایی و اینکه هنوز متعلق به فرد دیگری است، نشان داده می‌شود.

ویژگی دیگری در iOS 15 برای اپلیکیشن مکان‌یابی Find My ارائه شده که جا گذاشتن وسایل متصل به ایرتگ را به اطلاع کاربر می‌رساند. به عنوان مثال اگر کلید یا کیف کاربر متصل به ایرتگ باشد و آیفون از آن فاصله داشته باشد، سیستم عامل آی او اس 15 این موضوع را به کاربر اعلام می‌کند.

اپل در سیستم عامل تازه معرفی شده روند کاربری ایرتگ را بهبود بخشیده و نوتیفیکیشن‌های دور شدن ایرتگ از یک مکان مشخص برای اکسسوری‌های شخص ثالث موجود در API اپلیکیشن Find My نیز ارسال می‌شود.

شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2021 و در کنار رونمایی از سیستم عامل iOS 15 از قابلیت‌های جدیدی در سیستم عامل‌های دیگر خود نیز رونمایی کرد.

در جریان این رویداد اپل به قابلیت‌های ویژه Find My اشاره نکرده، اما به نظر می‌رسد رابط کاربری و امکانات این اپلیکیشن نسبت به قبل بهبود یافته و کاربران می‌توانند مکان یابی دستگاه‌های مختلف خود را به شیوه بهتری مدیریت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420