لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید فریم ویر ایرپاد مکس منتشر شد

نسخه جدید فریم ویر ایرپاد مکس منتشر شد

شرکت اپل پس از برگزاری رویداد WWDC 2021 اقدام به عرضه یک آپدیت جدید برای فریم ویر ایرپاد مکس کرده است که به صورت تدریجی روی هدفون کاربران در حال نصب است.

این نسخه جدید از فریم ویر ایرپاد مکس با عنوان 3E756 شناخته می‌شود که به صورت اختصاصی برای ایرپاد مکس توسعه داده شده است و کاربران دیگر ایرپادها قادر به استفاده از آن نیستند.

گفتنی است که ایرپاد مکس در ماه دسامبر ۲۰۲۰ رونمایی و عرضه شده است و تا به امروز آپدیت فریم ویر دریافت نکرده بود. اما حالا به لطف این نسخه جدید ایرپاد مکس به روز رسانی شده است. اپل با وجود انتشار این به روز رسانی هیچ اطلاعات دقیقی در مورد روند تغییرات اعمال شده در این نسخه از فریم ویر را ارائه نداده است و معلوم نیست که نصب آنچه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حال به نظر می‌رسد که این نسخه جدید امکانات پیشرفته جدید اپل نظیر Spatial Audio را به ایرپاد مکس اضافه می‌کند. گفتنی است که برخی از کاربران ادعا کرده‌اند که پس از نصب این فریم ویر جدید ایرپاد مکس با سرعت بیشتری به آیفون و آیپد متصل می‌شود، اما در حال حاضر نمی‌توان ارتباط این موضوع را به فریم ویر جدید تأیید کرد.

اپل هیچ راهکار استانداردی را برای نصب نسخه‌های جدید فریم ویر ایرپادها در نظر نگرفته است و این فرایند به صورت خودکار در دستگاه‌های اپل انجام می‌شود. با این حال برای تسریع در روند دانلود و نصب بهتر است کاربران ایرپاد را به آیفون متصل کنند و آیفون را به اینترنت متصل نگه دارند. این کار ممکن است روند نصب فریم ویر را تسریع بخشد.

فریم ویر ایرپادها معمولاً در مدت زمانی کوتاه نصب می‌شود و نیازی به انجام فرایند پیچیده نیست، با این حال هیچ تضمینی در زمینه نصب آن‌ها نیز وجود ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420