لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو ۲۰۲۱ در سه‌ماهه سوم عرضه خواهد شد

مک بوک پرو ۲۰۲۱ در سه‌ماهه سوم عرضه خواهد شد

جان پروزر به تازگی اعلام کرده که مک بوک پرو ۲۰۲۱ قرار است در سه ماهه سوم امسال آمناده عرضه به بازار جهانی شوند.

این افشاگر در ویدیوی جدیدی که پس از برگزاری WWDC 2021 منتشر کرده اعلام کرد که شرکت اپل به طرز قابل توجهی در تلاش برای تولید انبوه مک بوک پرو ۲۰۲۱ است و این محصول را بین یک تا چهار ماه آینده آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

جان پروزر اعلام کرده که مک بوک پرو ۲۰۲۱ با سایز ۱۴ اینچ و به عنوان جایگزینی برای مک بوک پرو ۱۳ اینچی خواهد بود که با طراحی جدید آماده عرضه به بازار جهانی میشود. این تحلیلگر همچنین ادعا کرده که پردازنده این دستگاه شامل نسخه‌ای بهبود یافته‌تر از تراشه M1 خواهد بود و اپل احتمالاً امسال تراشه‌ای با عنوان M2 را در کامپیوترهای مک تعبیه نخواهد کرد.

تا پیش از این نیز خبرگزاری دیجی‌تایمز با انتشار گزارشی مشابه اعلام کرده بود که شرکت اپل در ماه ژوئیه اقدام به رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ خواهد کرد. در صورت صحت داشتن این موضوع می‌توان گفت که مک بوک‌های بعدی تا یک ماه دیگر از راه می‌رسند و کاربران می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

گفتنی است که خبرگزاری Nikkei Asia پس از برگزاری WWDC 2021 اعلام کرده است که شرکت اپل از همین حالا در مرحله پایانی برای همکاری با تأمین‌کنندگان کلیدی مک بوک‌های جدید است و به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند.

اپل احتمالاً در طراحی مک بوک پرو ۲۰۲۱ تغییراتی ویژه را اعمال می‌کند و از آن طریق امکان اتصال سیستم ارتباطی HDMI و کارت خوان SD را نیز به کاربران خواهد داد تا برای برخی از کارها نیاز به اتصال دانگل‌های متعدد امروزی نداشته باشند. این شایعات تأکید دارند که اپل تاچ‌بار را در مدل‌های جدید حذف نمی‌کند و این نوار برای دسترسی به دکمه‌های Fn در دسترس خواهد بود. برخی از منابع اعلام کرده‌اند که شرکت اپل برای عرضه این محصولات رویدادی ویژه را در نظر نمی‌گیرد و صرفاً این محصولات را از طریق وب‌سایت رسمی خود رونمایی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420