لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازیابی اپل آیدی در آی او اس ۱۵ آسانتر خواهد بود

بازیابی اپل آیدی در آی او اس ۱۵ آسانتر خواهد بود

شرکت اپل در جریان WWDC 2021 از یک قابلیت ویژه در آی او اس ۱۵ نیز رونمایی کرد که مربوط به بازیابی اپل آیدی بود.

کاربران پس از عرضه این نسخه جدید از سیستم عامل آیفون‌ها می‌توانند اقدام به اضافه کردن تعدادی از دوستان خود از لیست مخاطبین به عنوان «افراد مورد اعتماد» کنند و از آن طریق اکانت اپل آیدی خود را پس از لاک شدن بازیابی کنند.

تا پیش از این بازیابی اپل آیدی یک پروسه پردردسر و پیچیده بود که کاربران زیادی را در سراسر دنیا با چالش مواجه می‌کرد. اپل آیدی هویت اصلی کاربر در دنیای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری اپل به حساب می‌اید. در حقیقت شرکت اپل و تمامی محصولات آن با اپل آیدی کاربران را می‌شناسند و همین موضوع باعث می‌شود تا کاربران به استفاده از اپل آیدی وابستگی کامل داشته باشند.

از طرف دیگر اپل آیدی به دلیل مسایل امنیتی محدودیت‌های ویژه‌ای را ایجاد کرده است تا دست سودجویان برای نفوذ به اطلاعات شخصی کاربران حذف شود. البته همین مسایل امنیتی باعث دردسرهای زیادی برای کاربران هم شده است. اپل ایدی به صورت دوره ای اطلاعات مربوط به احراز هویت را از کاربران خود میپرسد که بسیاری از افراد ممکن است این اطلاعات را فراموش کنند یا به دلیل استفاده از آی پی‌های متفاوت این اطلاعات تغییر و به صورت مداوم پرسیده شوند.

همین مسأله باعث شده تا کاربران با مشکلات زیادی مواجه باشند و شرکت اپل نیز در توسعه آی او اس ۱۵ این مشکلات را به صورت هوشمندانه‌تری برطرف کند.

آی او اس ۱۵ به کاربران این امکان را میدهد که از طریق بخش مخاطبین برخی از افراد را به عنوان اشخاص مورد اعتماد معین کنند. این افراد میتوانند در شرایط ضروری به کاربر کمک کنند تا مشکل را برطرف کنند و دوباره به اپل آیدی دسترسی داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373