لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات اپل آیدی افراد فوت شده به خانواده آن‌ها داده خواهد شد

اطلاعات اپل آیدی افراد فوت شده به خانواده آن‌ها داده خواهد شد

یکی از مشخصه‌های مهم آی او اس ۱۵ که قرار است به زودی عرضه شود، امکان ارائه اطلاعات اپل آیدی افراد فوت شده به خانواده آن‌ها است.

این قابلیت هر چند که در حال حاضر در دسترس نیست، اما بر اساس توضیحاتی که شرکت اپل داده، دوستان یا اعضای خانواده خواهند توانست به اطلاعات مهم کاربران، پس از مرگ آن‌ها دسترسی داشته باشند. این قابلیت معمولاً برای اوقاتی که فردی با آیفون، آیپد یا مک قفل شده فوت کند بسیار مهم است، چرا که اطرافیان فرد فوت شده می‌توانند به سادگی به دستگاه و اطلاعات داخل آن دسترسی داشته باشند.

این اطلاعات با عنوان «میراث دیجیتالی» فرد فوت شده به صورت هوشمند در اختیار عزیزان او قرار خواهد گرفت و دیگر عکس‌ها و موارد دیگر این افراد از دست نخواهد رفت.

گفتنی است که اپل اولین شرکتی نیست که چنین امکانی را با عنوان میراث دیجیتالی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توییتر، فیسبوک و گوگل نیز می‌توانند از طریق درخواست اطرافیان و نزدیکان، اطلاعات مربوط به فرد فوت شده را دریافت کنند و اکانت مربوطه را آرشیو کنند. این موضوع باعث می‌شود تا نزدیکان فرد فوت شده بتوانند به اکانت کاربری فرد فوت شده دسترسی داشته باشندِ و پروفایل او را همچنان مشاهده کنند.

گفتنی است که در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد نحوه فعال سازی این قابلیت در آی او اس ۱۵ منتشر نشده است و معلوم نیست که کاربران چگونه می‌توانند نحوه اشتراک گذاری اطلاعات را مدیریت کنند. گفتنی است که شرکت اپل ممکن است در آینده نزدیک امکانات ویژه ای را برای محدود سازی این قابلیت توسط خودکاربران پیش از مرگ در نظر بگیرد.

شرکت اپل درکنار این قابلیت امکان ریکاوری کردن اپل آیدی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است تا از آن طریق کاربران امکان دسترسی و بازیابی دوباره اپل آیدی را از طریق افراد قابل اعتماد داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420