لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Health در رویداد WWDC 2021 رونمایی شدند

قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Health در رویداد WWDC 2021 رونمایی شدند

در این رویداد از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن (Health) مثل استقامت در پیاده‌روی با عنوان (Walking Steadiness)، ترندها (Trends)، نتایج آزمایشگاهی (Lab Result)، اشتراک‌گذاری داده‌های سلامتی (Health Sharing) و سایر موارد رونمایی شد.

اپل قابلیت‌های جدیدی در اپلیکیشن Health را با هدف آسان‌تر کردن شناسایی، اندازه‌گیری و درک تغییرات سلامتی در طول زمان ارائه کرده است.

قابلیت ردیابی فعالیت‌های حرکتی از اندازه‌گیری سرعت پیاده‌روی برای رسیدن به معیاری برای ارزیابی ریسک سقوط افراد مسن و دارای توانایی‌های محدود حرکتی استفاده می‌کند. سپس اپل از اطلاعات به دست آمده برای ایجاد یک دسته‌بندی ویژه برای میزان پایداری کاربر و نحوه تغییرات آن در طول زمان استفاده خواهد کرد.

اپل همچنین برای کمک به درک بهتر کاربران از نتایج آزمایشگاهی، توضیحات مفصلی را به این مجموعه اضافه کرده است. با این توضیحات کاربر متوجه خواهد شد که آیا نتایج در محدوده مورد انتظار قرار دارند یا خارج از آن هستند، ضمن اینکه کاربر می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره معیارهای سلامتی و امکان انجام دوباره فعالیت‌هایی نظیر پیاده‌روی را کسب کند.

از طرف دیگر اپل با ارائه قابلیت جدید Trends به کاربر اجازه می‌دهد تا تغییرات طولانی مدت در معیارهایی مثل روند صورت پذیرفتن و کیفیت خواب و غیره را مشاهده کند.

ویژگی دیگری که در اپلیکیشن Health ارائه شده این است که به کاربر اجازه می‌دهد تا اطلاعات سلامتی خود را از طریق روش‌های ایمن با پزشک مورد اعتماد خود به اشتراک بگذارد و پزشک می‌تواند سوابق سلامتی و روندهای لحظه‌ای کاربر را در طول زمان مشاهده کند.

همچنین کاربران می‌توانند اطلاعات سلامتی خود را با اعضای خانواده یا تیم مراقبت پزشکی به اشتراک بگذارند، ضمن اینکه می‌توانند تغییرات معنی‌دار در معیارهای سلامتی شخصی هر یک از اعضای خانواده را پیگیری کنند.

گفتنی است که اپلیکیشن Health برای سازماندهی اطلاعات ضروری سلامت کاربر و تسهیل دسترسی به آن ایجاد شده است.

اپل در جریان کنفرانس WWDC که روز هفتم ژوئن یا 17 خرداد سال جاری برگزار شد، قابلیت‌های مهم و جدیدی به اپلیکیشن سلامت اضافه کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373