لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Shortcuts به مک او اس مانتری اضافه شد

اپلیکیشن Shortcuts به مک او اس مانتری اضافه شد

اپل روز گذشته با برگزاری رویداد WWDC، از تغییرات ارائه شده مثل افزودن اپلیکیشن Shortcuts و پشتیبانی از Automator در مک او اس مانتری رونمایی کرد.

با برگزاری کنفرانس WWDC 2021 در هفتم ژوئن، اپل سیستم عامل macOS جدید با عنوان مک او اس مانتری را معرفی کرد. در این رویداد از اپلیکیشن Shortcuts برای مک او اس مانتری نیز رونمایی شد، همچنین گفته شد که آرشیو بزرگی از شورتکات‌های از پیش ساخته شده برای مک ارائه خواهد شد.

مشابه آیفون و آیپد، شورتکات‌ها در مک به کاربران این امکان را می‌دهند که فرایندهای دسترسی و اجرای اپلیکیشن‌های پرکاربرد را با سرعت بیشتری انجام دهند. شورتکات‌ها به طور پیشفرض و با امکان شخصی‌سازی گسترده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. کاربران می‌توانند با استفاده از Shortcuts Editor در مک، میانبرها را متناسب با جریان کاری خود تنظیم کنند.

شورتکات‌ها به طور یکپارچه در منوبار، فایندر، اسپات‌لایت و حتی سیری مک او اس مانتری قرار می‌گیرند. اپل اشاره کرده که کاربران می‌توانند Workflowهای خودکارسازی شده را با پشتیبانی کامل در شورتکات‌ها وارد کنند.

در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال جاری، اپل با ارتقا سیستم عامل مک او اس بیگ سور و ارائه تغییراتی در آن، مک او اس مانتری را به همراه امکانات بیشتر معرفی کرد.

یکی از مهمترین تغییرات ایجاد شده در مک او اس مانتری، ارائه یک سیستم عامل یکپارچه با رابط کاربری کلی در اکوسیستم اپل است.

مک او اس مانتری به طور یکپارچه امکان کنترل یونیورسال دستگاه های مک و آیپد را ایجاد کرده و به این ترتیب کارها سریع‌تر انجام می‌شوند. سیستم عامل تازه معرفی شده اپل اولین نسخه مک او اسی است که شورتکات‌ها را در سیری پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است که مک او اس مانتری به یک مرکز کنترل کننده کامل تبدیل شده، ضمن اینکه پشتیانی از قابلیت Automator همچنان ادامه خواهد یافت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373