لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵ جاگذاشتن ابزارهای متصل به ایرتگ را یادآوری می‌کند

آی او اس ۱۵ جاگذاشتن ابزارهای متصل به ایرتگ را یادآوری می‌کند

شرکت اپل به تازگی آی او اس ۱۵ را منتشر کرده است و حالا بررسی‌های اخیر نشان داده که در این نسخه جدید امکانی برای مقابله با جاگذاشتن وسایل مهم متصل به ایرتگ در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن مکان یابی Find My در آی او اس ۱۵ از این پس به کاربران خود در مورد جا گذاشتن وسایلی که به ایرتگ متصل هستند حساس خواهد بود و این موضوع را به کاربران خود اعلام می‌کند. به عنوان مثال اگر کیف یک کاربر متصل به ایرتگ باشد و آیفون از آن فاصله بگیرد، سیستم عامل آی او اس 15 این موضوع را به کاربران اعلام می‌کند.

علاوه بر این، کاربران میتوانند یک لوکیشین مشخص را به عنوان مکان قابل انتظار برای قرار گرفتن ابزارهای مربوط به ایرتگ را مشخص کنند و از آن طریق تعیین کننده که در صورت دور شدن ایرتگ از مکان یاد شده نوتیفیکیشن ها موضوع را اطلاع رسانی کنند.

اپل تلاش کرده تا روند کاربری ایرتگ را در توسعه آی او اس ۱۵ و دیگر سیستم عامل های جدید خود بهبود بخشد. نوتیفیکیشن‌هایی که برای دور شدن یک ایرتگ از مکان مشخص نشان داده می‌شوند میتواند حتی به دستگاه‌های شخص ثالثی که در API اپلیکیشن Find My سازگاری کامل داشته‌اند نیز ادامه داشته باشد و کاربران بتوانند از آن طریق امکانات بیشتری را برای مدیریت ابزارها و وسایل خود در اختیار داشته باشند.

شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2021 و در کنار رونمایی از سیستم عامل iOS 15 از قابلیت‌های جدیدی در سیستم عامل‌های دیگر خود نیز رونمایی کرد. در جریان این رویداد اپل اشاره‌ای به قابلیت‌های ویژه Find My نکرد، اما اطلاعات نشان داده که این اپلیکیشن رابط کاربری و امکانات بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است و کاربران می‌توانند در مورد مکان دستگاه‌های مختلف خود مدیریت بهتر و بهینه تری را داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373