لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس تایم برای اندروید و ویندوز به صورت محدود عرضه شد

فیس تایم برای اندروید و ویندوز به صورت محدود عرضه شد

شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2021 و در کنار رونمایی از سیستم عامل iOS 15 از امکان دسترسی محدود به فیس تایم برای اندروید و ویندوز نیز اشاره کرد.

کاربران آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک از این پس می‌توانند از طریق فیس تایم درخواست تماس تصویری را برای کاربران دیگر که از محصولات اپل استفاده نمی‌کنند بفرستند و از آن‌ها درخواست کنند تا از طریق مرورگر وب به تماس آن‌ها ملحق شوند.

در حقیقت اپل امکان دسترسی به فیس تایم را به صورت محدود برای اندروید و ویندوز در نظر گرفته است. کاربران ویندوز و اندروید امکان ساخت اکانت و نصب اپلیکیشن مربوط به آن را در دستگاه‌های خود ندارند. اما می‌توانند در صورت درخواست یکی از کاربران محصولات اپل به این تماس‌ها دسترسی داشته باشند.

کاربران آیفون و دیگر دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل باید یک لینک دعوت را از طریق پیام رسان یا ایمیل برای کاربران دستگاه‌های دیگر ارسال کنند تا آن‌ها بتوانند به این تماس ها ملحق شوند.

ارائه این قابلیت نشان می‌دهد که شرکت اپل هنوز تمایلی به ارائه فیس تایم به صورت کامل برای پلتفرم‌های دیگر ندارد و این سرویس را در اختیار کاربران دستگاه‌های دیگر قرار نمی‌دهد. اپل همچنان از سیاست‌های خود دست برنداشته و نمی‌خواهد فیس‌تایم یا آی‌مسیج را در اختیار کاربران دستگاه‌های دیگر قرار دهد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران امکان دسترسی به این سرویس‌های انحصاری شرکت اپل را نداشته باشند.

گفتنی است که این اولین باری نیست که شرکت اپل محدودیت‌های نرم افزاری خود را کاهش می‌دهد. در سال ۲۰۰۱ که‌ آیپاد به عنوان یکی از محصولات انقلابی شرکت اپل معرفی شد، کاربران فقط امکان انتقال موسیقی‌ها از طریق کامپیوترهای مکینتاش را در آن داشتند، به این دلیل که نرم‌افزار آیتونز تنها برای مک توسعه داده شده بود. البته با وجود مخالفت‌های استیو جابز در نهایت دیگر مدیران اپل تصمیم گرفتند تا آیتونز را برای سیستم عامل ویندوز نیز توسعه دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420