لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدست واقعیت افزوده اپل در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

هدست واقعیت افزوده اپل در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

مینگ چی کو تنها یک روز پس از برگزاری کنفرانس WWDC 2021 اقدام به انتشار اطلاعاتی در مورد هدست واقعیت افزوده اپل کرده است. بر اساس این گزارش اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ میلادی از هدست واقعیت افزوده خود رونمایی می‌کند.

مینگ چی کو در گزارش تحلیلی خود روی برخی از تامین‌کنندگان کلیدی شرکت اپل تمرکز کرده است و اعلام کرده که همکاری اپل با شرکت‌هایی نظیر Genius Electronic Optical در آینده نزدیک منجر به تولید انبوه محصولات مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد شد. گفتنی است که این شرکت تا پیش از این با فیس‌بوک و سونی نیز برای تولید محصولات مشابه همکاری کرده بود.

بخشی‌ از گزارش تحلیلی مینگ چی کو به این شرح است:

پیش‌بینی می‌کنیم که اپل از یک «نمایشگر متصل روی سر مبتنی بر واقعیت افزوده» در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ رونمایی کند. این دستگاه امکان تماشای ویدیو از طریق تجربه واقعیت افزوده را برای کاربران فراهم می‌کند، بر این اساس محصول یاد شده نیاز به لنزهایی ویژه دارد که Genius از تأمین‌کنندگان کلیدی آن خواهد بود.

مدت‌هاست که شایعات مختلف در مورد تصمیم اپل برای توسعه یک هدست واقعیت افزوده منتشر شده است، اما تا به امروز شرکت اپل هیچ نشانه‌ای برای تولید این محصولات در بازار جهانی را به صورت رسمی نشان نداده است. تا پیش از این مارک گورمن و از خبرگزاری بلومبرگ و مینگ چی کو هر دو تأیید کرده بودند که شرکت اپل در تلاش است تا یک هدست واقعیت افزوده را در گام اول برای توسعه دهندگان آماده عرضه کند و یک سال پس از آن، محصولی جدید را به عنوان عینک واقعیت افزوده عرضه کند.

تمامی منابع خبری و تحلیلگران بر این مسأله اتفاق نظر دارند که هدست واقعیت افزوده اپل به عنوان یک دستگاه مستقل آماده تولید نمی‌شود، بلکه اپل این محصول را همانند اپل واچ به عنوان یک دستگاه وابسته به آیفون تولید و توسعه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373