لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۶ اس امکان دریافت آی او اس ۱۵ را دارد

آیفون ۶ اس امکان دریافت آی او اس ۱۵ را دارد

شرکت اپل امسال هیچ محصولی را از رده خارج نکرد و سیستم عامل‌های رونمایی شده در WWDC 2021 از تمام دستگاه‌های پشتیبانی شده در سال ۲۰۲۰ هم پشتیبانی خواهند کرد. با توجه به این موضوع آیفون ۶ اس امکان دریافت آی او اس ۱۵ را دارد.

اپل امسال هیچ دستگاهی را از رده خارج نکرده است. بر این اساس تمامی مک بوک‌ها و ایمک‌هایی که امکان دریافت مک او اس بیگ سور را داشتن امسال نیز امکان دریافت مک او اس مانتری را خواهند داشت.

این موضوع برای آیپدها و اپل واچ‌ها نیز به همین صورت است و به همین ترتیب واچ او اس ۸ از اپل واچ سری ۳ نیز پشتیبانی میکند. بر این اساس اپل برای چهار سال متوالی از اپل واچ سری ۳ پشتیبانی کرده است. همچنین این شرکت رکورد پشتیبانی از آیفون‌ها در سیستم عامل آی او اس را شکست و برای شش سال متوالی از آیفون ۶ اس پشتیبانی کرده است.

این موضوع به طور کل نشان میدهد که روند پشتیبانی شرکت اپل از محصولات سخت افزاری در حال افزایش است و در آینده نزدیک این کمپانی اعتماد بیشتری از کاربران به خود جلب خواهد کرد. گفتنی است که شرکت اپل در جریان رویداد WWDC 2021 تغییرات قابل توجهی را عرضه نکرد و به همین ترتبیت ممکن است در سال جاری میلادی صرفاً شاهد یک نسخه بهبود یافته از آیفون ۱۲ با عنوان آیفون ۱۲ اس باشیم که از لحاظ کاربری بهینه‌تر شده است.

اپل در جریان کنفرانس نرم افزاری WWDC 2021 از نسخه‌های جدید سیتسم عامل‌های خود رونمایی کرد که البته تغییرات قابل توجهی نسبت به نسخه‌های پیشین نداشت. همین موضوع نشان دهنده آن است که شیوع کرونا و محدودیت‌های مربوط به فعالیت‌های تیم‌های کاری روی روند توسعه نرم افزارها و سیستم عامل‌های شرکت اپل تاثیر منفی گذاشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420