لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع‌بندی کنفرانس WWDC 2021

جمع‌بندی کنفرانس WWDC 2021

​ اپل در جریان کنفرانس WWDC 2021 که شب دوشنبه برگزار شد از نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود رونمایی کرد. این رویداد فاقد هر گونه شگفتی بود و طبق آنچه تا پیش از این نیز پیش‌بینی شده بود برگزار شد.

آی‌او‌اس ۱۵ همراه با بهینه‌سازی‌های ویژه

حقیقت نسخه‌ای ارتقا یافته از آی او اس ۱۴ همراه با برخی از بهینه سازی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و عمل‌کرد موتور شبکه عصبی آیفون‌ها بود.

اپل در توسعه ‍آی او اس ۱۵ تلاش کرده تا برخی از سرویس‌ها نظیر آی‌مسیج و فیس‌تایم را بهینه‌سازی کند و از آن طریق امکاناتی ویژه را به کاربران خود ارائه دهد. از دیگر قابلیت‌هایی که شرکت اپل در جریان WWDC 2021 از آی او اس ۱۵ رونمایی کرد، می‌توان به قابلیت پشتیبانی از سیستم هوشمند Do not Disturb اشاره کرد که با استفاده از بهینه‌سازی‌های ویژه امکان پخش نوتیفیکیشن‌ها را بهبود می‌دهد. آی او اس ۱۵ می‌تواند به کلید هوشمند تمامی املاک و اتوموبیل‌ها تبدیل شود.

آیپداواس ۱۵ با مالتی‌تسکینگ بهینه‌تر

آیپد او اس ۱۵ سیستم عامل بعدی بود که شرکت اپل در جریان این رویداد معرفی کرد. این سیستم عامل مجهز به رابط کاربری مشابه با آی او اس ۱۴ شده و امکان تنظیم ویجت‌ها روی صفحه هوم را به کاربران خود ارائه می‌دهد. از جمله تغییرات دیگری که اپل در توسعه این نسخه از سیستم عامل جدید داده می‌توان به مالتی‌تسکینگ جدید اشاره کرد که امکان سوئیچ کردن میان اپلیکیشن‌های مختلف را بهبود می‌دهد.  

واچ‌اواس ۸ و تغییرات بسیار کم

واچ او اس ۸ دارای رابط کاربری جدیدی در بخش Breath شده و از این پس دستورهای ویژه‌ای را برای تنفس‌های روزانه به کاربران خود ارائه می‌دهد. تنها تغییر تأثیرگذار در روند کاربری واچ او اس ۸ تأثیر گذاشته مربوط به امکان تنظیم تصاویر پرتره به عنوان واچ فیس بوده است. واچ او اس امسال با قابلیت‌هایی بسیار خلاصه طراحی و توسعه داده شده بود.  

مک‌اواس مانتری یک مرکز کنترل کامل

مک او اس مانتری شاید پرهیجان‌ترین بخش کنفرانس WWDC 2021 بود و شرکت اپل در توسعه آن تلاش کرد تا یک سیستم عامل یکپارچه با دیگر سیستم‌عامل‌های همراه را توسعه دهد. مک او اس مانتری به صورت یکپارچه امکان کنترل یونیورسال تمامی دستگاه‌های اپل را خواهد داشت و از طرف دیگر امکان انجام سریع‌تر کارها را دارد. این سیستم عامل نیز اولین نسخه از مک او اس است که به صورت عملی از شورتکات‌های سیری پشتیبانی می‌کند.

دیگر رویدادهای کنفرانس

  در پایان شرکت اپل به برخی از قابلیت‌های مربوط به توسعه دهندگان، عرضه APIهای کاربردی و موارد دیگر اشاره کرد. در جریان این رویداد از HomeOS رونمایی نشد و خبری از tvOS در جریان کی‌نوت نبود. البته شرکت اپل نسخه جدید تی‌وی‌او‌اس را بدون سروصدای خبری منتشر کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420