لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل صفحه Leadership وب‌سایت رسمی خود را آپدیت کرد

اپل صفحه Leadership وب‌سایت رسمی خود را آپدیت کرد

در آستانه برگزاری کنفرانس 2021 WWDC، اپل با به‌روزرسانی صفحه Leadership وب‌سایت رسمی خود، برای نشان دادن تصویر مدیران ارشد این شرکت از میموجی آن‌ها استفاده کرده است.

در این به‌روزرسانی آواتارهای مشابهی در اکانت رسانه اجتماعی مدیران ارشد نشان داده شده، ضمن اینکه اپل پیش نمایشی از نسخه جدید سیستم عامل خود شامل iOS 15 را ارائه کرده که بر اساس آن پیش بینی می‌شود آپدیت‌های اصلی برای اپلیکیشن Messages را منتشر کند.

اپل قبلا هم پروفایل‌های صفحه Leadership خود را به میموجی تغییر داده و در سال 2018 برای بزرگ‌داشت روز جهانی ایموجی، آواتارهای میموجی را استفاده کرده است. میموجی‌ها از ویژگی‌های قابل ارائه در سیستم عامل iOS 12 و برای آیفون‌های دارای فیس‌آیدی از آیفون X به بعد محسوب می‌شوند. در این مورد فقط سر افراد با میموجی جایگزین شده و شانه‌ها به طور واقعی در جای خود هستند.

در حال حاضر عکس‌ها عمدتا با سرهای جداگانه در پس زمینه تاریک جایگزین شده‌اند که نشان دهنده استفاده وسیعی از فناوری پیشرفته میموجی در تبلیغات کنفرانس WWDC 2021 اپل است.

اپل همچنین قرار است کی نوت مجازی خود برای این کنفرانس را در تاریخ دوشنبه، 7 ژوئن ارائه دهد و آپدیت‌های سیستم عامل‌های جدید را در این رویداد معرفی کند.

استفاده قابل توجه از میموجی‌ها در تبلیغات رویداد WWDC 2021 می‌تواند یک نشانه‌ی بزرگ از محصولات نرم افزاری یا سخت افزاری جدید اپل باشد. برخی از تحلیلگران این موضوع را به تلاش اپل برای رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ همراه با سیستم احراز هویت فیس آیدی و دوربین Truedepth سازگار برای ساخت میموجی ربط داده‌اند. علاوه بر این ممکن است میموجی‌ها در نسخه جدید سیستم عامل مک به اعضای گردن به پایین بدن نیز گسترش پیدا کند.

اطلاعات زیادی از رویداد امسال در دسترس نیست اما هرچیزی که بر اساس شایعات منتشر شده بتوان یافت، ممکن است دراین کنفرانس دیده شود.اپل این کنفرانس را در وبسایت رسمی خود، اپلیکیشن اپل تی وی و یوتیوب به طور زنده پخش خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373