لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده رویداد WWDC 2021 در ان آی سی

پوشش زنده رویداد WWDC 2021  در ان آی سی

سی و دومین رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان تا چند ساعت دیگر برگزار می‌شود و شما می‌توانید این رویداد را در صفحه اینستاگرام ان آی سی مشاهده کنید.

ان آی سی طبق رسم همیشگی خود رویدادهای اپل را به صورت زنده همراه با گزارش فارسی منتشر میکند و شما عزیزان میتوانید برای مشاهده در لحظه رویدادهای شرکت اپل و آنچه در حال رخ دادن است ان آی سی را دنبال کنید.

در جریان رویداد WWDC 2021 اپل احتمالاً از محصولات جدید نرم افزاری خود رونمایی میکند. رونمایی از آی او اس ۱۵ به همراه آیپد او اس ۱۵ و دیگر نسخه‌های سیستم عامل معمول شرکت اپل از جمله رسم‌های همیشگی است که در جریان WWDC رخ میدهد. اما در جریان رویداد امسال اپل احتمالاً سوپرایزهای ویژه‌ای نیز خواهد داشت که ممکن است برای طرفداران محصولات این شرکت جذاب باشد.

رونمایی از سیستم عامل احتمالی HomeOS برای هوشمندسازی خانه‌ها در کنار rOS که مرموزترین نرم‌افزار اپل برای محصولات مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده است، از جمله شایعاتی هستند که در مورد رویداد WWDC 2021 منتشر شده‌اند.

شرکت اپل همچنین ممکن است در جریان این رویداد در یک اقدام بی‌سابقه از مک بوک پرو ۲۰۲۱ با پردازنده بهبود یافته M1x رونمایی کند. گفتنی است که اپل معمولاً مک بوک ها را در رویدادهای ویژه‌ای رونمایی می‌کند و در چند سال گذشته رونمایی از این دست محصولات در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان رخ نداده است.

افتتاحیه رویداد WWDC 2021 اپل قرار است امشب دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران برگزار شود و شرکت اپل از محصولات جدیدی در جریان این رویداد رونمایی خواهد کرد.

برای مشاهده پوشش زنده این رویداد به زبان فارسی میتوانید به صفحه اینستاگرام ان آی سی مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373