لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ چه انتظاری باید داشت؟

از کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ چه انتظاری باید داشت؟

شرکت اپل همانند رسم همیشگی خود پیش از فرا رسیدن تابستان قرار است کنفرانس WWDC 2021 را برگزار کند. در این میان، شایعات زیادی در مورد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ منتشر شده است و در این مطلب می‌خواهیم ببینیم که اپل چه چیز‌هایی را معرفی خواهد کرد.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۱ امشب، ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹.۳۰ شب به وقت تهران آغاز می‌شود و به مدت چهار روز نیز ادامه خواهد داشت. اپل پیش از برگزاری ورک‌شاپ‌های مربوط به توسعه‌دهندگان، یک کی‌نوت عمومی را برگزار می‌کند که در ادامه به پیش‌بینی‌های مربوط به این رویداد اشاره خواهیم کرد.

مدت زمان برگزاری افتتاحیه WWDC 2021

هیچ شکی وجود ندارد که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2021 همانند رویدادهای گذشته اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود. این موضوع در مورد افتتاحیه این رویداد نیز صدق می‌کند. با توجه به این مسأله میتوان گفت که رویداد امسال نیز حداکثر حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت خواهد بود.

سی و دومین کنفرانس اپل برای توسعه دهندگان همانند رویداد مشابه سال گذشته شامل یک محتوای ویدیویی است که از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل به نمایش در خواهد آمد.

معرفی نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های اپل

اپل بدون شکل در جریان این رویداد از نسخه جدید سیستم عامل‌های اختصاصی خود رونمایی می‌کند. این نسخه‌ها شامل آی‌او‌اس ۱۵ به همراه آیپداواس و تی‌وی‌اواس ۱۵ و مک بوک است ۱۱.۱ می‌شوند. البته تمامی این نسخه‌ّا دارای امکاناتی ویژه هستند که اپل به آن‌ها اشاره خواهد کرد.

گسترش حالت تاریک در رابط کاربری سیستم‌عامل آی او اس ۱۵، بهینه‌سازی حفظ حریم‌خصوصی از طریق مدیریت بهتر اطلاعات جمع‌اوری شده توسط اپلیکیشن‌ها، ردیابی میزان کالُری مواد غذایی که با عنوان Food Tracking شناخته می‌شود از مهم‌ترین مسائلی است که از همین حالا شایعات مربوط به آن منتشر شده است.

HomeOS برای توسعه محصولات هوشمندسازی خانه

شرکت اپل احتمالاً در جریان کنفرانس امشب از سیستم عامل جدیدی با عنوان HomeOS رونمایی می‌کند. این سیستم عامل برپایه آی او اس و دیگر سیستم عامل‌های همراه اپل بوده و احتمالاً به عنوان سیستم عامل جدید هوم پاد و دیگر محصولات هوشمندسازی خانه معرفی میشود. گفتنی است که نام این سیستم عامل در آگهی‌های استخدام شرکت اپل دیده شده است.

رونمایی از سیستم عامل مربوط به عینک هوشمند rOS

تصویر دعوتنامه سی و دومین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل ایده‌ای نوین را در ذهن بسیاری از کاربران و تحلیلگران ایجاد کرد. دعوتنامه شامل تصویر یک میموجی بود که در حال نگاه کردن به نمایشگر مک بوک است. این میموجی دارای عینک است که تصویر تاریخ هفتم ژوپن در آن منعکس شده است. بسیاری از تحلیلگران آن را به عنوان نشانه‌ای از تلاش اپل برای معرفی سیستم عامل مربوط به عینک هوشمند یا همان rOS دانسته‌اند. البته اپل هنوز هیچ ادعایی در این زمینه نکرده است.  

مک بوک پرو ۲۰۲۱ و One More Thing این رویداد

هر چند که وجود One More Thing در جریان این رویداد بعید به نظر می‌رسد اما بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که در جریان این رویداد اپل از مک بوک پرو ۲۰۲۱ با پردازنده بهبود یافته M1x رونمایی می‌کند. این شایعات ادعا کرده‌اند که اپل تراشه نسل جدید را برای مک بوک‌های جدید رونمایی نمی‌کند. بلکه تصمیم دارد تا نسخه بهبود یافته از این محصولات را به بازار عرضه کند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420