لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افشای نام سیستم عامل homeOS قبل از برگزاری WWDC 2021

افشای نام سیستم عامل homeOS  قبل از برگزاری  WWDC 2021

نام سیستم عامل homeOS قبل از برگزاری کنفرانس WWDC 2021 در یکی از آگهی های استخدام شرکت اپل دیده شده، البته اپل در مدت زمانی کوتاه نام هوم او اس را از این لیست آگهی حذف کرده است.

در آگهی استخدام اپل که توسط توسعه دهنده «خاویر لاکروت» مشاهده شده، دردو مورد صراحتا به homeOS در کنار سایر سیستم عامل‌های اپل از جمله iOS، watchOS و tvOS اشاره شده است.

در متن آگهی استخدام چنین ذکر شده است:

شما باید بتوانید با سیستم مهندسی اپل کار کنید و روند کار سیستم عامل‌های iOS، watchOS، tvOS و homeOS را یاد بگیرید، همچنین کدهای خود را برای اجرا با روش‌های اپل بهینه کنید. به تیم ما ملحق شوید و یک تمایز واقعی برای طرفداران جهانی موزیک ایجاد کنید.

تیم توسعه فریم‌ورک اپل موزیک مجهز به ابزار تعبیه این سرویس در تمامی پلتفرم‌های موبایل شامل آی او اس، واچ او اس و هوم او اس است.

جالب توجه است که به هوم او اس در آگهی استخدام تحت عنوان پلتفرم موبایل اشاره شده که به نظر می‌‌رسد بیشتر از سیستم عامل‌هایmacOS و tvOS، به آی او اس و واچ او اس وابسته است اما دلیل آن مشخص نیست.

همانند روشی که برای تغییر نام iOS در آیپد به iPadOS و OS X برای تغییر به macOS به کار رفته، سیستم عامل جدید هم احتمالا ری‌برندینگ نرم افزار اسمارت هوم اپل و اپلیکیشن Home و سرویس Homekit است.

مارک گورمن نویسنده خبرگزاری بلومبرگ اوایل سال جاری نیز اشاره کرده بود که اپل در حال حاضر فاقد یک استراتژی یکپارچه برای بازار اسمارت هوم بوده و احتمالا طراحی نرم افزار homeOS می‌تواند پیشگام ارائه استراتژی اسمارت هوم متمرکزتر باشد، همچنین ممکن است موجب یکپارچگی سیستم عامل audioOS هوم پاد و tvOS اپل تی وی بشود.

شایعات نشان می‌دهند که اپل در حال توسعه ترکیبی از دستگاه‌های اپل تی وی و هوم پاد و ترکیب یک هوم پاد دارای نمایشگر است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373