لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مگ سیف یک آیفون 12 پرو را نجات داد!

مگ سیف  یک آیفون 12 پرو را نجات داد!

فناوری مگ سیف فقط برای شارژ و اتصال به کیس نیست، بلکه گاهی می‌تواند موجب نجات دستگاه از ته یک کانال بشود. این فناوری توانسته یک دستگاه را از گم شدن نجات دهد.

بنابر گزارش منتشر شده از وب‌سایت AppleInsider به نقل از «فردریک ریدل» توسعه دهنده پلتفرم Frogg، یکی از دوستان او در حال قدم زدن در نزدیکی کانالی در شهر برلین بود که ناگهان آیفون 12 پرو او داخل کانال می‌افتد.

صاحب آیفون در گام اول تصمیم گرفت تا آیفون را پیدا کنند، در حالی که کانال حدود یک متر عمق داشت ولی آیفون به سرعت داخل گل و لای ناپدید شده بود، به طوری که صاحب آن نتوانست گوشی را پیدا کند، اما در عوض یک کنسول نینتندو سوئیچ پیدا کرد.

در گام بعدی ریدل به همراه دوستش با توجه به وجود مگ سیف در آیفون 12 تصمیم گرفتند از یک میله ماهیگیری مغناطیسی برای بیرون آوردن دستگاه از کانال استفاده کنند.

ریدل با اتصال یک مگنت به انتهای یک میله ماهیگیری، شروع به لایروبی کانال کرده تا اینکه آیفون را از گل و لجن بیرون آورد.

این عملیات تقریبا چند ساعت طول کشید ولی جالب است که بعد از بیرون آوردن آیفون از داخل گل و لای، عملکرد دستگاه همچنان خوب و باتری آن تقریبا پر بود.

آیفون ۱۲ به صورت نسبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و همین موضوع نیز یک خبر خوب برای صاحب این گوشی به حساب میاید. با این حال ریدل گفته نینتندو سوئیچی که پیدا کردند تقریبا قابل استفاده نبوده و معلوم نیست چه مدت در آنجا مدفون بوده است.

لازم به ذکر است که حلقه مگ سیف در آیفون 12 باید به ایجاد یک اتصال مغناطیسی قوی‌تر کمک کند ولی به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی حتی می‌توان این اتصال را با استفاده از یک تکه آهن نیز برقرار کرد.

ناگفته نماند که در ماه مارس یک مورد مشابه برای آیفون 11 اتفاق افتاد که بعد از شش ماه از دریاچه‌ای در بریتیش کلمبیا توسط یک غواص پیدا شده بود که مشخص شده بود به طور کامل سالم است و می‌توان از آن استفاده کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420