لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارمندان اپل پس از یک سال به سر کار می‌آیند

کارمندان اپل پس از یک سال به سر کار می‌آیند

شرکت اپل در تلاش است تا با بازگرداندن کارکنان خود به سر کار، فرایند عادی‌سازی محیط‌های کاری خود پس از شیوع کرونا را آغاز کند.

تیم کوک مدیرعامل اجرایی شرکت اپل در یادداشتی برای کارمندان این شرکت اعلام کرده که آن‌ها از اول سپتامبر هفته‌ای سه روز در شرکت حضور خواهند یافت، همچنین این رویکرد ترکیبی حداقل تا اوایل سال 2022 ادامه خواهد داشت.

در این یادداشت تیم کوک نوشته که اکثر کارمندان باید در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در شرکت حضور داشته باشند و در صورت تمایل می‌توانند روزهای چهارشنبه و جمعه به دور کاری بپردازند. همچنین برخی از تیم‌های مشخص باید چهار تا پنج روز در هفته به صورت حضوری کار کنند.

تیم کوک در ادامه گفته با وجود اینکه بسیاری از کارکنان اپل از هم جدا و دور شده‌اند، اما چیزهای زیادی هم به دست آورده‌اند. حقیقت این است که کارکنان اپل یکدیگر را از دست داده‌اند و باید این موضوع جبران شود. تیم کوک همچنین گفت که ویدیو کنفرانس‌ها فاصله بین مدیران و کارکنان را کاهش داده‌ اما چیزهایی هستند که به سادگی تکرار نمی‌شوند.

مدیر عامل اپل در ایمیل خود اشاره کرده کارمندان می‌توانند علاوه بر برنامه هفتگی، تا دو هفته در سال را دور کاری کنند.

این برنامه به کارمندان اجازه می‌دهد که به خانواده و دوستان خود نزدیکتر باشند و زمان بیشتری را برای فعالیت‌های غیر حضوری خود داشته باشند.

بنابر نظر کوک، این برنامه به صورت آزمایشی اجرا شده و در صورت موفقیت‌آمیز بودن، در سال ۲۰۲۲ مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. او در پایان یادداشت خود نوشته که بسیار مشتاق بازگشت کارکنان بر سر کارهایشان است.

گفتنی است که شرکت اپل نسبت به دیگر کمپانی‌های فناوری آمریکایی سیاست سخت‌گیرانه‌تری را در برابر بازگشت کارکنان پس از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته که باب میل همه افراد نبوده و با اعتراض برخی از کارکنان و البته خبرگزاری‌ها همراه بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420