لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد آیفون‌های اکتیو شده در سال 2021 افزایش قابل ملاحظه‌ای نداشته است

تعداد آیفون‌های اکتیو شده در سال 2021 افزایش قابل ملاحظه‌ای نداشته است

گزارش‌های منتشر شده از مؤسسه کانترپوینت نشان می‌دهد که تعداد آیفون‌های اکتیو شده به ویژه آیفون 12 در سه ماهه اول 2021 نسبت به سه ماه اول 2020 تنها 2% افزایش یافته است.

کانترپوینت اعلام کرده که گسترش آیفون‌های اکتیو شده استراتژی مورد تمرکز اپل نیست، زیرا اپل به دنبال کاهش قیمت متوسط فروش برای افزایش این تعداد نبوده است؛ در حالی که با ثابت نگه داشتن قیمت فروش آیفون، درآمد خوبی از فروش اکسسوری‌ها و خدمات به دست می‌آورد.

مقایسه تعداد آیفون‌های اکتیو شده در سه ماهه اول 2021 نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته نشان داده که فروش اولیه آیفون 12 بهتر از آیفون 11 بوده است، ضمن اینکه فروش مدل‌های میان رده آیفون‌ 12 با فروش آیفون‌های رده پایین SE سال 2020 رقابت می‌کند.

اطلاعات ثبت شده از سهم مدل‌های قدیمی یک نسل نشان می‌دهد که میزان فروش آیفون 11 در سال ۲۰۱۹ بهتر از آیفون‌های XS در سال ۲۰۱۸ بوده است. همچنین آیفون 11 در روزهای اولیه پس از عرضه و حتی بعد از عرضه آیفون 12، سیر خوبی از فروش در بازار را برای خود نگه داشته است.

سهم مدل‌های پرو آیفون‌های جدید در سه ماهه اول 2021 بهبود یافته، ضمن اینکه تعداد آیفون‌های 11 پرو و پرو مکس در سه ماهه اول 2020 حدود 44 درصد در مقایسه با آیفون 12 پرو و پرو مکس با سهم 54 درصدی برای سه ماهه اول سال 2021 بوده است.

طبق همین آمار، آیفون 7 و آیفون 11 به ترتیب در سه ماهه اول 2020 و سه ماهه اول 2021 رتبه اول را در میان آیفون‌های اکتیو شده کسب کرده‌اند.

آخرین آمارها نشان داده که اپل بیش از یک میلیارد آیفون فعال شده داشته که مشابه رقم فروش تعداد آیفون‌های پنج سال گذشته بوده است، احتمالا این رقم شامل می‌تواند دستگاه‌های ریفربیشد و غیر فعال باشد. تخمین زده شده که در بین آیفون‌های فعال، نسبت دستگاه‌های جدید 60% است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420