لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

TSMC تولید تراشه A15 بایونیک برای آیفون 13 را آغاز کرد

TSMC تولید تراشه A15 بایونیک برای آیفون 13 را آغاز کرد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که TSMC تنها تامین‌کننده پردازنده‌ برای شرکت اپل، تولید تراشه A15 بایونیک برای آیفون 13 را آغاز کرده است.

جدیدترین گزارش منتشر شده از دیجی تایمز نشان می‌دهد که TSMC رسما تولید تراشه A15 بایونیک برای آیفون 13 را آغاز کرده و احتمالا قبل از موعد برنامه‌ریزی شده کار خود را شروع کرده است.

تراشه A15 بایونیک بر مبنای فرایند کاهش ابعاد معماری قطعه پیش می‌رود، ضمن اینکه دارای تغییراتی پیشرفته بوده که احتمالا عملکرد و افزایش کارایی و مصرف انرژی را بهبود خواهد بخشید.

پیش‌بینی می‌شود که آیفون 13 به عنوان اولین دستگاه مبتنی بر این پردازنده، طبق روال سال‌های گذشته در اوایل سپتامبر معرفی و رونمایی شود.

با توجه به بحران جهانی در سال گذشته، اپل و TSMC مجبور شدند که تولید آیفون را کاهش داده و عرضه سالانه آن در ماه اکتبر را یک ماه به تاخیر بیاندازند. در حالی که بنابر باور مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل، بعید به نظر می‌رسد چنین وضعیتی امسال تکرار شود. تراشه A14 بایونیک، اولین بار در آیپد ایر و سپس در آیفون 12 استفاده و معرفی شد، این تراشه اولین پردازنده اپل بود که بر مبنای معماری 5 نانومتری ساخته شد.

شایعات نشان می‌دهند که علاوه بر عملکرد سریع‌تر، گرافیک‌ها و بهبود کارایی انرژی در تراشه A15 بایونیک، آیفون 13 دارای برخی قابلیت‌های جدید نیز خواهد بود.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که مدل‌های رده بالای تلفن‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۲۱ یعنی آیفون 13 پرو و پرو مکس احتمالا دارای نمایشگر LTPO یا پلی اکساید با دمای پایین خواهد بود که می‌تواند رفرش‌ریت 120 هرتز را فعال کند. این نمایشگر احتمالا دارای قابلیت Always on Display است.

پیش‌بینی‌های منتشر شده حاکی از آن است که آیفون ۱۳ در چهار سایز مختلف مشابه با‌ آیفون ۱۲ همراه با ناچ کوچکتر آماده عرضه به بازار خواهد بود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420