لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برخی فیلم‌ها در اپل تی وی با کیفیت 4K پخش نمی‌شوند

برخی فیلم‌ها در اپل تی وی با کیفیت 4K پخش نمی‌شوند

تعدادی از کاربران اپل تی وی 4K جدید گزارش کرده‌اند که نمایش‌های تلوزیونی و فیلم‌ها در چند اپلیکیشن به جای استفاده از رزولوشن4K، از کیفیت HD استفاده می‌کنند.

بنابر نظرات منتشر شده توسط برخی از کاربران در بخش پشتیبانی وب‌سایت اپل و کاربران شبکه اجتماعی Reddit، اعلام کرده‌اند که برخی از محتوای ارائه شده در iTunes Movies امکان اجرا با کیفیت 4K را ندارند، این در حالی است که محتوای مورد نظر آن‌‌ها با کیفیت 4K نیز تولید شده است.

گفتنی است که نبود نسخه 4K در اپلیکیشن اصلی TV روی ویدیوهای سرویس‌های شخص ثالث مثل HBO Max و Netflix تاثیر گذار بوده است.

بررسی‌های انجام شده تا پیش از این نشان داده که احتمال ارتباط کابل‌های HDMI با این موضوع رد شده است، زیرا برخی کاربران اپل تی وی 4K نسل قبلی، ست‌تاپ‌باکس جدید را با همان کابل‌های دستگاه قبلی استفاده کرده‌اند و مدل قدیمی چنین مشکلی نداشته است.

بحثی که در بین کاربران وجود دارد این است که ویدیوهایی که با عنوان HD ذکر شده‌اند احتمالا با کیفیت 4K پخش می‌شوند و احتمالاً اپل‌تی‌وی نسل جدید تنها به خاطر یک باگ کاربردی در نرم‌افزار امکان پشتیبانی از این کیفیت را ندارد.

لازم به ذکر است این مشکل در آپدیت tvOS 14.6 و در آخرین نسخه بتا tvOS 14.7 نیز وجود داشته است.

برخی کاربران گزارش داده‌اند که به خاطر این مشکل با بخش پشتیبانی فنی اپل تماس برقرار کرده‌اند، اما متخصصین شرکت اپل تنها پیشنهاد ریست سخت افزار و تغییر کابل را داده‌اند که این موضوع کمکی به آنها نکرده است. در حقیقت هنوز معلوم نیست که راه حل نرم افزاری دقیقی برای رفع این مشکل در دست باشد.

اپل در جریان کنفرانس Spring Loaded از اپل‌تی‌وی 4K نسل جدید رونمایی کرد که به عنوان نسخه‌ای جایگزین برای مدل قبلی است. اولین نسخه این محصول در سال ۲۰۱۷ و در جریان کنفرانس ۱۲ سپتامبر و همزمان با آیفون X رونمایی شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420