لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس WWDC 2015 اپل در 18 خرداد ماه برگزار خواهد شد

کنفرانس WWDC 2015 اپل در 18 خرداد ماه برگزار خواهد شد

کنفرانس بزرگ توسعه دهندگان اپل، موسوم به WWDC، امسال در ۱۸ خرداد به وقوع خواهد پیوست. بر اساس روال هر ساله، انتظار می رود که اپل در این کنفرانس از iOS و OS X جدید رونمایی به عمل آورد.

اپل در پوستر جدید این کنفرانس که به تازگی منتشر شده، از عبارت «کانون تغییرات» استفاده کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که تیم کوک چگونه قصد دارد باز هم ساختار نرم افزاری اپل را دستخوش تغییر کند.

ارائه نرم افزار های جدید در این کنفرانس حتمی به نظر می رسد، اما معرفی محصولات سخت افزاری، چندان قطعیت ندارد. اپل معمولا در WWDC تمرکز را بر روی سیستم عامل هایش قرار می دهد و پرده برداری از سخت افزار های جدید را به دیگر کنفرانس ها موکول می کند.

با این حال نگاهی به گذشته نشان می دهد که WWDC چندان هم با دنیای سخت افزار غریبگی نمی کند؛ اپل برای اولین بار از آیفون در این همایش پرده برداری کرد و سال ها بعد نیز مک پرو های آپدیت شده را در WWDC معرفی نمود. بر همین اساس برخی از کارشناسان انتظار دارند تا تیم کوک در این همایش اپل TV جدید را به نمایش درآورد.

در نهایت باید بگوییم که کنفرانس امسال نیز همچون سال گذشته در سالن Moscone واقع در شهر سان فرانسیسکو برگزار می گردد. جالب اینکه بر اساس اعلام مسئولین، ورود مونوپاد جهت سلفی گرفتن به این مجموعه، ممنوع است.

Digiato

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373