لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها برخی از مدل‌های آیپد ۲۰۲۲ با نمایشگر OLED تولید می‌شوند

تنها برخی از مدل‌های آیپد ۲۰۲۲ با نمایشگر OLED تولید می‌شوند

بعد از مجهز شدن آیپد پرو ۲۰۲۱ به نمایشگرهای mini- LED گزارش‌های تازه نشان می‌دهند که اپل قرار است برخی آیپدهای سال 2022 را با نمایشگرهای OLED عرضه کند.

احتمالا آیپد پرو 12٫9 اینچ اولین تبلت از شرکت اپل خواهد بود که مجهز به نمایشگر OLED شده است و بعد از آن آیپد ایر و در نهایت آیپد پرو 9.7 اینچی در فرایند به‌روز رسانی صفحه نمایش قرار می‌گیرد.

گزارش‌ها همچنین حاکی از این است که اپل در حال افزاش سطح همکاری با سامسونگ و ال جی برای تهیه پنل‌های OLED است و قصد دارد این نمایشگرها را برای برخی آیپدها در سال آینده ارائه دهد.

بنابر اطلاعات وبسایت موسسه تحلیلی IDC، این شرکت سال گذشته 53.2 میلیون آیپد را به فروش رسانده و تا پایان سه ماهه اول سال 2021، 31.7% از سهم بازار را برای خود حفظ کرده است. بر همین اساس اپل بزرگترین نام در بازار جهانی تبلت شده است و تلاش دارد تا محصولات با کیفیت‌تری را آماده تولید برای سال آینده کند.

در نوامبر سال گذشته گزارشی از همین موسسه تحلیلی، پیشبینی کرد که اپل در سال 2021 حداقل یک آیپد پرو را به نمایشگر mini-LED مجهز خواهد کرد و در سال 2022 به سمت پنلهای OLED حرکت خواهد کرد. همچنین برخی دیگر از تحلیلگران این صنعت اشاره کرده‌اند که اپل تا سال 2022 آیپد پرو دارای نمایشگر OLED را ارائه نخواهد کرد.

اوایل امسال نشریه دیجیتایمز اشاره کرد که یک پنل OLED ارتقا یافته برای آیپد در آستانه تولید است، در حالی که آیپدهای فعلی اپل با استفاده از پنل LCD تولید می‌شوند.

به نظر می‌رسد به زودی یک پنل OLED به محصولات سخت افزاری اپل اضافه می‌شود. گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل قصد دارد مکبوک‌های آینده خود را به نمایشگر OLED مجهز کند. با این وجود بعید به نظر می‌رسد که این نمایشگرها را برای مک بوک‌های 14 و 16 اینچی به کار ببرد زیرا فعلا از صفحه نمایش LED استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373