لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کالبدشکافی اپل تی وی 4K توسط وب‌سایت iFixit

کالبدشکافی اپل تی وی 4K توسط وب‌سایت iFixit

وبسایت آی‌فیکس‌ایت اخیرا ویدیوی کالبدشکافی نسل دوم اپل تی وی 4K را منتشر کرده و نشان داده که این محصول با داشتن طراحی ماژولار به راحتی قابل تعمیر است. البته این وب‌سایت تاکیید کرده که جدا کردن قطعات ریموت سیری که با طراحی متفاوتی تولید شده تعمیرپذیری خوبی ندارد.

در کالبد شکافی اپل تی وی 4K نسل ۲ مثل مدل‌های قبلی مشخص شده که شفافیت روکش پلاستیکی دستگاه به راحتی موجب عبور نور مادون قرمز شده و استفاده از ریموت سیری در همه زوایا را امکان پذیر می‌کند.

فن بزرگ داخلی اپل تی وی توسط کابل به برد مدار منطقی متصل نشده است، در عوض از چهار پین تماسی فلزی برای اتصال آن استفاده شده که فرایند جداسازی قطعات را آسان‌تر می‌کند.

طبق گفته iFixit قطعات دستگاه به سادگی لایهبندی شده و به راحتی با یک پیچگوشتی می‌توان آنها را از هم جدا کرد، به همین دلیل کالبدشکافی دستگاه راحت انجام می‌گیرد.

باتری ریموت سیری بازطراحی شده در نیمه پایینی تعبیه شده و مدارها در نیمه بالایی قرار گرفته‌اند. برای جدا سازی ریموت سیری ابتدا باید دو عدد پیچ را در پنل انتهای ریموت کنار پورت روشنایی باز کرد، اما بنا به اظهارات این وبسایت ظاهرا دسترسی به هر قطعه در این دستگاه بدون باز کردن پیچهای بیشتر امکان پذیر نیست.

بعد از باز کردن پیچها باید صفحه کلید و دکمه‌ها برداشته شده و سپس پیچهای بیشتری باز شوند تا باتری و مدار در پایین ریموت مشاهده شود. این وبسایت همچنین نشان داده که قطعات ریموت سیری جدید به سختی از هم جدا می‌شوند و تعمیرپذیری آن بسیار دشوار است.

در نهایت iFixit با کالبدشکافی اپل تی وی 4K جدید، همانند مدل‌های قلبی امتیاز 8 از 10 را برای رتبه تعمیر پذیری این دستگاه در نظر گرفته است؛ اما تعمیر ریموت جدید بسیار دشوار بوده و حتی برای تعویض ساده باتری، باید به طور کامل جدا سازی شود که احتمال خرابی هم در آن وجود خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420