لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: عرضه ایرپاد ۳ نزدیک است

بلومبرگ: عرضه ایرپاد ۳ نزدیک است

مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ طی گزارش جدیدی اعلام کرده که اپل ایرپاد پرو 2 را با قابلیت ردیابی تناسب اندام برای سال 2022 آماده عرضه خواهد کرد، این شرکت همچنین امسال هم ایرپاد 3 را با طراحی مشابه با نسخه پرو عرضه خواهد کرد.

بنابر اظهارات مارک گورمن از بلومبرگ، اپل در حال آماده‌سازی عرضه ایرپاد 3 برای امسال است و قصد دارد نسل دوم ایرپاد پرو را برای سال آینده میلادی معرفی کند.

در راستای شایعات و افشاگری‌های قبلی، گورمن توضیح داده که اپل در حال آماده کردن ایرپاد 3 برای عرضه در سال جاری میلادی است. نسل جدید هدفون‌های اپل با کیس جدید و ساقه کوتاه‌تر ارائه خواهند شد که از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با ایرپاد پرو فعلی ندارد.

گورمن اشاره کرد که ایرپادهای پرو 2 با قابلیت سنسورهای حرکتی جدید و تمرکز بر قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام سال آینده ارائه خواهد شد.

اپل استفاده از طراحی کوچکتر ایرپادهای پرو را در سال 2019 امتحان کرده است و حالا انتظار می‌رود این طراحی بدون وجود ساقه در بیتس استودیو بادز مورد استفاده قرار بگیرد.

شایعات گذشته نشان می دادند که ایرپاد پرو نسل دوم در 2021 عرضه می‌شود ولی به دلائل نامعلومی رونمایی از این محصول به سال 2022 موکول شده است.

همچنین گفته شده که اپل روی نسل جدید هدفون‌های ایرپاد مکس کار نمی‌کند و فقط متمرکز بر تنوع رنگی آن در آینده است.

شایعات دیگر نشان می‌دهد ایرپاد پرو 2 با قابلیت پیشرفته حذف نویز اکتیو و صدای فعال همراه خواهد بود که با ویژگی تناسب اندام لوکس‌تر به نظر می‌آید.

می‌توان انتظار داشت که برخی قابلیت‌های ممتاز iOS 14.5 مثل سوئیچینگ خودکار، پشتیبانی از ویژگی Dolby Atmos و Spatial Audio در ایرپاد پرو 2 ارائه شود. احتمالا ویژگی Headphones Accommodation برای تنظیم فرکانس و تقویت صدا همراه با Hearing Health ارائه خواهد شد.

همچنین در ایرپاد پرو 2 تراشه H1 به کار خواهد رفت که با قابلیت‌هایی مانند بهبود تاخیر صوتی، مدیریت باتری، پشتیبانی از «Hey Siri» و اشتراک محتوای صوتی برای شنیدن موسیقی از یک منبع دیگر خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420