لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خالق پلی استیشن بازی‌های خود را در موبایل عرضه می‌کند

خالق پلی استیشن بازی‌های خود را در موبایل عرضه می‌کند

سونی در سال جاری تصمیم دارد تا بازی‌های ویدیویی و محتویات دارای مالکیت معنوی خود را در دستگاه‌های شخص ثالث و به خصوص موبایل ارائه دهد.

جیم رایان مدیر عامل بخش بازی‌های شرکت سونی طی جلسه‌ای با سرمایه گذاران توضیح داد که این شرکت قصد دارد فرانچایز عمده‌ای برای پلتفرم‌های غیر کنسولی مثل موبایل را عرضه کند، ضمن اینکه اولین قدم‌های موفق خود را در بازار بازی‌های کامپیوتری برداشته است.

رایان طی تحقیقاتی نشان داد که درآمد جهانی حاصل از بازی‌های موبایلی در سال 2020 ، 121 میلیارد دلار بوده است در حالی که 62 میلیارد دلار از طریق کنسول و 42 میلیارد دلار از ارائه بازی در PC کسب کرده است. با توجه به این آمار سونی هم می‌تواند به بازی‌های موبایلی ملحق شود.

سونی همچنین گفته افزایش تعداد زیاد عناوین بازی در موبایل، احتمالا نسبت به کنسول با گذشت زمان از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

یکی از دلائلی که سونی قصد دارد به بازی‌های موبایلی راه یابد مشاهده برخی از عناوین بازی‌ها در دستگاه‌های iOS و iPadOS است. دسته دوال سنس پلی استیشن 5 اکنون با آیفون و آیپد کار می‌کند که احتمالا به تجربه بازی‌های موبایلی جدید کمک خواهد کرد.

سونی قبلا ادعا کرده بود که تا مارس 2018 با پنج عنوان بازی، به عرضه گیم‌های موبایل وارد می‌شود، هر چند که این موضوع ولی هرگز عملی نشد، اما حالا این شرکت در تلاش است تا برای بار دیگر در این زمینه تلاش کند.

گفتنی است که Sony Interactive Entertainment مالک تعداد زیادی فرانچایز بازی‌های ویدیویی محبوب از جمله God of War، Gran Turismo، Killzone، The Last of Us، LittleBigPlanet، Ratchet & Clank، Dawn، Uncharted است.

شش سال پیش نینتندو رقیب سونی اعلام کره بود که به بازی‌های موبایلی در iOS و سایر پلتفرم‌ها راه خواهد یافت که البته با موفقیت قابل توجهی هم همراه شد. گرچه نینتندو از این مسیر عقب‌نشینی کرد، حالا سونی در تلاش است تا برای بار دیگر وارد این عرصه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373