لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید 1Password با پشتیبانی از تاچ آیدی در مک منتشر شد

نسخه جدید 1Password با پشتیبانی از تاچ آیدی در مک منتشر شد

نسخه جدید سیستم مدیریت رمز عبور 1PassWord در وب، از احراز هویت بیومتریک تاچ آیدی، حالت تاریکی و موارد بیشتری پشتیبانی می‌کند.

شرکت AgileBits نسخه‌ای از 1PassWord را برای مرورگر وب منتشر کرده که به صورت یک‌پارچه امکان استفاده از تاچ آیدی را در سرویس مدیریت رمز عبور ارائه می‌دهد.

افزودن پشتیبانی از احراز هویت بیومتریک به این معنی است که اگر مدیریت رمز عبور 1PassWord قفل شده و اپلیکیشن آن روی دسکتاپ نصب باشد، کاربر می‌تواند از تاچ آیدی برای باز شدن رمز عبور استفاده کند. تاچ آیدی در آخرین نسخه مک بوک و مجیک کیبورد اپل ارائه شده است.

نسخه جدید وب این اپلیکیشن با پشتیبانی از حالت تاریکی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود، حالت تاریکی برای افرادی مفید و سودمند است که چشم آن‌ها به دلیل مرور در تاریکی شب خسته می‌شود.

تغییر قابل ملاحظه دیگری که برای مشترکین این سرویس در پنجره ذخیره نمایان می‌شود که علاوه بر نمایش همه موارد اضافه شده، کاربران می‌توانند با استفاده از آن محتوا را تنظیم کرده و برای سازماندهی، تگ‌ها را اضافه کنند.

همچنین سازنده رمز عبور پسوردهای قدرتمندی را پیشنهاد می‌کند که با نیازهای وبسایت مورد بازدید متناسب است.

لازم به ذکر است که نسخه 2.0.0/2.0.1 1PassWord یک لیست بزرگ از تغییرات، اصلاحات و بهبودها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توان در صفحه انتشار 1PassWord آن را پیدا کرد.

اپلیکیشن 1PassWord یک سیستم مدیریت رمز عبور است که توسط AgileBits Inc ساخته و ارائه شده، که از رمزهای عبور، مجوزهای نرم افزار و سایر اطلاعات حساس با یک پسورد اصلی ذخیره و محافظت می‌کند. در واقع این اپلیکیشن در یافتن رمز عبور فراموش شده به کاربر کمک می‌کند.

همچنین این اپلیکیشن دارای امنیت بالا و هک کردن آن تقریبا غیر ممکن است، به همین دلیل کاربران می‌توانند اطلاعات بانکی، انواع حساب کاربری و رمز عبور خود را در آن ذخیره و نگهداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373