لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امتیازهای وارزون برای مدت محدود دوبرابر شد

امتیازهای وارزون برای مدت محدود دوبرابر شد

کال اف دیوتی به تازگی امکان احراز هویت دو مرحله‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته و حالا برای تشویق آن‌ها به استفاده از این قابلیت امنیتی یک پیشنهاد ویژه نیز در نظر گرفته است.

کاربرانی که در اکانت کال آف دیوتی خود اقدام به فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای کنند، می‌توانند طی بتل‌های مختلف امتیاز دوبرابری را دریافت کنند. این مسأله البته به طور کامل محدود به وارزون خواهد بود و کاربران امکان افزایش امتیازها در کال آف دیوتی موبایل و بازی‌های دیگر از طریق احراز هویت دو مرحله‌ای را نخواهند داشت.

گفتنی است که استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای به کاربران این امکان را میدهد تا به صورت ایمن تر به اکانت خود دسترسی داشته باشند و در زمینه نفوذ به اطلاعات شخصی خود با چالش‌های مختلف مواجه نباشند. بسیاری از هکرها و افراد سودجو در سراسر دنیا تمایل به نفوذ و دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران کال آف دیوتی دارند.

اکانت کال آف دیوتی کاربران مملو از محتوای پولی نظیر سلاح یا لباس‌های مختلف باشد و هکرها این اکانت‌ها را ربوده و برای استفاده‌های شخصی و حتی فروش آن‌ها مورد استفاده قرار دهند. این موضوع باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده است و اکتیویژن امید دارد تا با افزایش سطح امنیت اکانت‌های کاربری جلوی افراد سودجود و کاربرانی که اقدام به هک اکانت دیگران می‌کنند را بگیرد. گفتنی است که این پیشنهاد ویژه برای مدت زمانی محدود آماده عرضه شده و ممکن است در آینده نزدیک این پیشنهاد حذف شود به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن با فعال سازی احراز هویت دو مرحله‌ای امکان دسترسی به موسیقی‌ها را برای خود فراهم آورند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420