لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه سرویس پولی اپل پادکست در ژوئن آغاز می‌شود

عرضه سرویس پولی اپل پادکست در ژوئن آغاز می‌شود

شرکت اپل در جریان کنفرانس Spring Loaded اعلام کرده بود که سرویس پول اپل پادکست به زودی آماده عرضه به کاربران می‌شود این در حالی است که این سرویس تا ماه ژوئن به تعویق افتاده است.

اپل از طریق منابع خبری رسمی خود اعلام کرده که عرضه سرویس‌های پولی اپل پادکست در ماه ژوئن آغاز خواهد شد.در حقیقت اپل با دو ماه تأخیر این سرویس را نسبت به گذشته آماده عرضه کرده است . سرویس پادکست‌های پولی به تولید کنندگان محتوا این امکان را میدهد تا از طریق پادکست‌های تولید شده خود امکان کسب درآمد داشته باشند و از آن طریق سرویس‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند.

شرکت اپل اعلام کرده که این قابلیت از ماه ژوئن در اختیار تمامی کاربران و تولید کنندگان پادکست قرار خواهد گرفت تا از آن طریق یک کسب و کار جدید در حوزه سرویس‌های اپل در اختیار همگان قرار گیرد. گفتنی است که شرکت اپل اعلام کرده که تأخیر یاد شده به منظور بهینه‌سازی و بهبود روند استفاده از اپل پادکست بوده است و این کمپانی تلاش کرده تا مشکلات احتمالی در این سرویس را به طور کامل برطرف کند. این سرویس از هفته آینده به صورت لایبری‌های جدید برای پادکست‌های پولی آماده عرضه به کاربران خواهد شد.

گفتنی است که شرکت اپل در حال حاضر اطلاعات دقیقی از تاریخ مشخص برای عرضه این سرویس به کاربران نداده است و معلوم نیست که این سرویس پیش از کنفرانس WWDC 2021 آماده عرضه می‌شود یا شرکت اپل آن را پس از برگزاری آن آماده عرضه به کاربران خواهد کرد.

گفتنی است که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ آماده برگزاری خواهد شد و شرکت اپل طی آن از نسخه‌های جدید نرم‌افزارها و سیستم عامل‌های خود رونمایی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373