لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رفع مشکل آپدیت اپل واچ سری ۳

رفع مشکل آپدیت اپل واچ سری ۳

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران در سراسر جهان با آن مواجه شده‌اند مربوط به‌ آپدیت اپل واچ سری ۳ است. این مشکل باعث می‌شود تا کاربران با ارور مربوط به پربودن حافظه داخلی مواجه شوند. در این مطلب راهکاری را به شما ارائه خواهیم داد که ممکن است مشکل یاد شده را برطرف کند.

شرکت اپل این مشکل را تأیید کرده است و از کاربران درخواست کرده تا در صورت بروز مشکل در اپدیت اپل واچ سری ۳ آن را به طور کامل ریست کرده و پس از آن اقدام به ریستور کردن اطلاعات کنید. این موضوع البته بسیار دردسرساز است و بسیاری از مشکلات ویژه را برای کاربران ایجاد کرده است. گفتنی است که این مشکل از آی او اس ۱۴.۶ ایجاد شده است. همچنین این مشکل اغلب در اپل واچ‌های سری ۳ مدل جی‌پی‌اس ایجاد شده است که دارای هشت گیگابایت رم هستند.

تا پیش از این کاربران تلاش میکردند تا به صورت دستی تک تک اپلیکیشن‌های نصب شده در سیستم عامل را پاک کنند تا از آن طریق بتوانند به صورت مستقیم امکان دانلود و نصب آپدیت جدید را داشته باشند. اما این موضوع در بسیاری از اوقات مشکل را برطرف نمی‌کند و به خودی خود دردسرهای بیشتری را برای کاربران نیز ایجاد میکند. در این میان شرکت اپل در توضیحات رسمی خود اعلام کرده که تنها راهکار تأیید شده این است که ابتدا اپل واچ را یک بار به طور کامل بکاپ گرفته و پس از ریست کردن اقدام به نصب به روز رسانی کرده و در نهایت مشکل یاد شده برطرف خواهد شد.

اپل تاکیید کرده که در صورت استفاده از این روش دوباره تمامی اپلیکیشن‌ها امکان ریستور کردن را خواهند داشت و کاربران می‌توانند برای بار دیگر از همان تنظیمات گذشته اپل واچ استفاده کنند. این روش هرچند که دردسرهای خودش را دارد، اما در حال حاضر تأیید‌شده‌ترین راهکار برای برطرف‌سازی این مشکل به حساب می‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420