لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ فرایند تولید انبوه صفحه نمایش آیفون ۱۳ با نرخ ۱۲۰ هرتز را آغاز کرد

سامسونگ فرایند تولید انبوه صفحه نمایش آیفون ۱۳ با نرخ ۱۲۰ هرتز را آغاز کرد

شرکت سامسونگ به صورت رسمی فرایند تولید انبوه صفحه نمایش LTPO که قرار است در آیفون ۱۳ مورد استفاده قرار می‌کیرد را آغاز کرده است. این صفحه نمایش در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس با فریم ریت ۱۲۰ هرتز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شرکت ال‌جی نیز به عنوان یکی دیگر از تأمین کنندگان شرکت اپل اعلام کرده که تولید نمایشگرهای میان رده‌ی LTPS را آغاز کرده است و به زودی این قطعات را به شرکت اپل تحویل خواهد داد.

براساس گزارش وب‌سایت خبری The Elec شرکت اپل در حال همکاری با دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال‌جی است تا از آن طریق امکان تعبیه نمایشگرهای باکیفیت‌تر همراه با فناوری‌های پیشرفته را آماده عرضه در آیفون ۱۳ را آماده عرضه کند.

بر اساس این گزارش شرکت اپل به از فناوری ProMotion در صفحه نمایش آیفون ۱۳ رونمایی خواهد کرد. مدل حرفه‌ای این قطعات که توسط شرکت سامسونگ تولید می‌شود دارای فناوری جدیدی با عنوان ProMotion است که در صفحه نمایش آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری به دستگاه کمک می‌کند تا رفرش ریت ۱۲۰ هرتز به بالا را پشتیبانی کند که در مقایسه با مدل پایه دارای ۶۰ فریم برثانیه تفاوت بسیار زیادی دارد تجربه‌ای کاملاً متفاوت را به کاربران ارائه خواهد داد. گفتنی است که شرکت اپل در تلاش است تا به صورت همزمان با هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ همکاری کند.

The Elec تاکیید کرده که شرکت اپل یک ماه سریع‌تر از جدول برنامه‌ریزی سال ۲۰۲۰ میلادی آیفون‌های امسال را آماده عرضه خواهد کرد و همانند رسم همیشگی خود آیفون‌های جدید را به ماه سپتامبر خواهد رساند. گفتنی است که سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های مربوط به تیم‌های کاری بسیاری از شرکت‌های تولید‌کننده کالاهای مختلف مجبور به تأخیر در عرضه تولیدات خود شدند و در نتیجه آن شرکت اپل نیز مجبور شد تا یک ماه دیرتر اقدام به رونمایی از آیفون ۱۲ کند. اما این اتفاق برای آیفون ۱۳ در سال ۲۰۲۱ میلادی رخ نخواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420