لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو در طراحی آیمک ۲۴ اینچ نقش داشته است

جانی آیو در طراحی آیمک ۲۴ اینچ نقش داشته است

با وجود اینکه جانی ایو در سال ۲۰۱۹ میلادی از شرکت اپل جدا شد و سمت خود به عنوان مدیر تیم طراحی صنعتی شرکت اپل را رها کرد، مجله Wired به تازگی اعلام کرده که او در فرایند طراحی آیمک ۲۰۲۱ نقش داشته است.

جانی آیو بدون شک یکی از معروف‌ترین افراد در شرکت اپل بود و جدایی او سروصدای زیادی را در میان طرفداران این شرکت و خبرگزاری‌های مختلف ایجاد کرد. در این میان، بسیاری از افراد بر این باور هستند که او دیگر با اپل همکاری نمی‌کند و محصولات اخیر شرکت اپل دیگر تحت نظارت او تولید نمی‌شوند. با این حال مجله وایرد در گزارش اخیر و البته کوتاهی ادعا کرده که آیو در روند توسعه و طراحی آیمک ۲۴ اینچ نقش داشته است.

این موضوع توسط شرکت اپل نیز تأیید شده و این کمپانی نیز اعلام کرده که ایو در زمینه طراحی ایمک‌های جدید نقش داشته است. البته اپل اعلام کرده که جانی آیو برای مدتی کوتاه در طراحی آیمک نقش داشته است.

همچنین شرکت اپل هنوز مشخص نکرده که جانی آیو در زمانی که برای این کمپانی کار می‌کرده اقدام به طراحی آیمک ۲۰۲۱ کرده یا طی یک پروژه برون‌سپاری‌شده اپل سفارش تولید این محصول را به شرکت خصوصی جانی آیو ارائه داده است. اپل در پاسخ به سوال‌هایی که خبرنگاران در مورد این موضوع پرسیده‌اند، ادعاهای مطرح شده را تائید یا رد نکرده است.

مجله وایرد ادعا کرده که اپل دلایل مختلفی برای همکاری با جانی آیو داشته است. آیو هرچند که از اپل جدا شده اما از سال ۲۰۱۹ به بعد روی طراحی آیمک‌های جدید کار کرده است. طراحی سخت افزاری یک فرایند طولانی است و پیدا کردن ردپای جانی ایو در طراحی آیمک‌های جدید نیز مسأله شگفت‌آوری نخواهد بود. با وجود این به نظر می‌رسد که شرکت اپل هنوز تمایلی برای طراحی آیمک‌ها توسط افراد دیگر را ندارد.

گفتنی است که جانی آیو، در حقیقت خالق و ایده‌پرداز اصلی آیمک‌ها از سال ۱۹۹۸ به حساب میاید و تمامی کامپیوترهای رومیزی شرکت اپل را تاکنون او طراحی کرده است. بر این اساس همکاری اپل با او حتی پس از قطع همکاری در سال ۲۰۱۹ مسئله‌ای کاملاً منطقی به حساب می‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373