لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاحب مترو گلدن مایر توسط آمازون پرایم و تنگ شدن عرصه رقابت برای اپل

تصاحب مترو گلدن مایر توسط آمازون پرایم و تنگ شدن عرصه رقابت برای اپل

آمازون به تازگی اعلام کرده که شرکت مترو گلدن مایر (MGM) را با پرداخت 8.45 میلیارد دلاربرای رقابت با نتفلیکس و اپل تی وی پلاس خریداری کرد.

آمازون اخیرا اعلام کرده که برای به دست آوردن شرکت تولیدکننده‌ی محتوای سرگرمی مترو گلدن مایر با قیمت 8.45 میلیارد دلار به توافق رسیده است. این اقدام آمازون به دنبال گزارشی در سال گذشته منتشر شد که ادعا می‌کرد اپل هم تمایل برای خرید این شرکت داشته است.

خرید این شرکت کاتالوگ فیلم‌ها و نمایش‌های تلوزیونی Amazon Prime Video را در میان افزایش رقابت شرکت‌هایی مثل Netflix ،Disney Plus و Apple TV Plus تقویت خواهد کرد.

آمازون گفته این اقدام به حفظ میراث و کاتالوگ فیلم‌های MGM کمک خواهد کرد و دسترسی بیشتری به کارهای موجود مثل فرانچایز فیلم‌های جیمزباند را به مشتریان ارائه می‌دهد. در حقیقت آمازون از این پس به عنوان صاحب فرانچیز جیمز باند و بسیاری از فیلم‌های پربازدید محسوب می‌شود.

مایک هاپکینز معاون ارشد Prime Video و Amazon Studios در آمازون می‌گوید مترو گلدن مایر کاتالوگ گسترده‌ای بیش از 4000 فیلم و 17000 نمایش تلوزیونی دارد که بیش از 180 جایزه اسکار و 100 جایزه امی را کسب کرده است.

او همچنین اشاره کرده که به دنبال ارزش مالی نهفته در این معامله و همکاری با تیم گلدن مایر هستند، ضمن اینکه فرصت زیادی برای ارائه داستان‌های با کیفیت بالا فراهم می‌کند. ناگفته نماند کسب این شرایط نیاز به تاییدیه‌های نظارتی و سایر ضوابط مرسوم دارد.

همچنین اپل در حال توسعه برنامه‌های بیشتر برای اپل تی وی پلاس است و حالا به دلیل خرید متروگلدن مایر به دست آمازون رقابت دشوارتری را تجربه می‌کند.

شرکت آمازون در جریان همه گیری کرونا بر خلاف سایر شرکت‌ها رشد درآمد قابل توجهی را کسب کرده زیرا بسیاری افراد برای انجام کارها و فعالیت‌های خود از سیستم تجارت الکترونیک استفاده کرده‌اند. همین موضوع باعث شده تا این شرکت دست بازتری برای خرید و تصاحب شرکت‌های مختلف داشته باشد. آمازون به شکلی جدی در حال گسترش سرویس آمازون است و در تلاش است تا در آینده نزدیک رقابت هر چه بیشتری با سرویس‌های پخش محتوای ویدیویی نظیر اپل تی وی پلاس و آمازون پرایم داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420