لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

iPadOS از رم ۱۶ گیگابایتی آیپد M1 پشتیبانی نمی‌کند

iPadOS از رم ۱۶ گیگابایتی آیپد M1 پشتیبانی نمی‌کند

بررسی‌های اخیر نشان داده که سیستم عامل آیپد او اس نهایتا از ۵ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که حافظه رم آیپد M1 ۱۶ گیگابایت است و از نظر سخت افزاری بالاتر از کشش سیستم عامل طراحی شده است.

اپل نزدیک به دو ماه پیش از آیپد پرو ۲۰۲۱ با پردازنده M1 رونمایی کرد. این محصول در کانفیگ‌های مختلف شامل حافظه‌ی ۸ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید شده و از همین حالا نیز آماده عرضه به کاربران است. در این میان،‌ بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که شرکت اپل در طراحی و تولید این محصول یکی از بزرگ‌ترین امکانات نرم‌افزاری برای استفاده از این میزان رم را در نظر نگرفته است.

سیستم عامل آیپد او اس محدودیت ویژه در زمینه پشتیبانی از حافظه رم دارد و در بالاترین میزان خود می‌تواند پنج گیگابایت رم را پشتیبانی و مورد استفاده قرار دهد.

یکی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در پلتفرم ایپد و ایفون به تازگی پستی را در توییتر منتشر کرده و طی آن اعلام کرده که محدودیت ۵ گیگابایتی به او اجازه استفاده از تمام حافظه رم تعبیه شده در آیپد M1 را نمی‌دهد و این موضوع باعث شده تا اپلیکیشن‌هایی که او در حال توسعه آن‌ها است امکان استفاده از قدرت سخت افزاری ویژه ایپدهای جدید را نداشته باشد.

آیپدهای M1 تنها در دو نسخه یک و دو ترابایتی مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی هستند. با این حال آیپد او اس فعلا به کاربران این محصولات امکان استفاده از این میزان رم را نمی‌دهد که این موضوع باعث دلسردی بسیاری از کاربران و البته توسعه‌دهندگانی شده است که در تلاش برای ساخت نرم افزارهای کاربردی و حرفه‌ای تر برای آیپد پرو M1 بوده‌اند.

گفتنی است که شرکت اپل با وجود این مجدودیت قطعا در آیپد او اس ۱۵ که در هفته آینده رونمایی خواهد شد، این محدودیت را برطرف خواهد کرد و کاربران امکانات بیشتری برای استفاده از قدرت سخت افزاری آیپد‌ها خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373