لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بیتس استودیو بادز در اینستاگرام لبرون جیمز دیده شد

بیتس استودیو بادز در اینستاگرام لبرون جیمز دیده شد

لبرون جیمز ستاره مسابقات بسکتبال NBA به تازگی تصویری را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده که در آن‌ها بیتس استودیو بادز را در گوش خود قرار داده است. این در حالی است که اپل به عنوان صاحب برند بیتس هنوز اقدامی برای رونمایی و عرضه این محصول در بازار جهانی نکرده است.

دو عکس منتشر شده در اینستاگرام لبرون جیمز او را با یک هندزفری تمام بی سیم سفید رنگ نشان می‌دهد که بسیاری از تحلیلگران و کاربران آن را به بیتس استودیو بادز نسبت داده‌اند. تحلیلگران بر این باور هستند که لبرون جیمز به خاطر حضور در تبلیغات این محصول توانسته به آن‌ها دسترسی داشته باشد و تصاویری را نیز همراه با این هندزفری‌های جدید به ثبت برساند.

البته استفاده از بیتس استودیو بادز توسط لبرون جیمز هنوز به صورت صد درصد تایید نشده است و نمی‌توان به طور دقیق گفت که این هندزفری‌ها دقیقا همان محصولی است که شرکت اپل تصمیم به رونمایی از آن‌ها را در آینده نزدیک دارد. با این حال بسیاری از افراد اعلام کرده‌اند که طراحی این محصول از نظر ظاهری شباهتی بی‌بدیل به بیتس استودیو بادز دارد.

شایعات مربوط به بیتس استودیو بادز از دو هفته گذشته آغاز شد که طی آن ردپایی از یک هندزفری تمام بی‌سیم جدید در کد‌های داخلی آی او اس ۱۴.۶ پیدا شده بود.

هر دو وب‌سایت macrumors و 9to5mac نیز اطلاعاتی را در مورد بیتس استودیو بادز منتشر کرده بودند که نشان می‌داد اپل این محصول را آماده معرفی کرده است و فرایند‌ تبلیغاتی آن را نیز آغاز کرده است. در حقیقت اپل از همین حالا اقدام به ساخت ویدیوهای تبلیغاتی برای این محصول کرده است.

بر اساس این ویدیوهای تبلیغاتی مشخص شده که شرکت اپل این محصول را در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز آماده عرضه کرده است که بدنه کیس شارژ آن‌ها نیز مزین به همین رنگ‌ها است.

در این میان انتشار تصاویر لبرون جیمز همراه با این هندزفری جدید بیتس را می‌توان به عنوان یک نشانه برای نزدیک بودن زمان رونمایی از این محصولات در نظر گرفت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420