لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس ۱۵ مجهز به سیستم ردیابی غذا است

آی او اس ۱۵ مجهز به سیستم ردیابی غذا است

شرکت اپل ممکن است در توسعه ای او اس ۱۵ یک سیستم ردیابی غذا در نظر گرفته باشد و از طریق آن امکان ردیابی مواد غذایی دریافتی توسط کاربران را ارائّه کند.

تنها چند هفته تا برگزاری رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۱ باقی مانده و اپل به زودی این رویداد را همراه با شگفتی‌های ویژه در زمینه محصولات نرم افزاری و احتمالا سخت افزاری برگزار می‌کند. حالا بررسی‌ها و شایعات اخیر نشان داده که شرکت اپل در تلاش است تا در جریان این رویداد از آی او اس ۱۵ همراه با سیستم ردیابی مواد خوراکی و غذا رونمایی کند.

برخی از منابع خبری تایید نشده اعلام کرده‌اند اپل در جریان این رویداد آی او اس ۱۵ را همراه با قابلیت‌هایی ویژه نظیر مدیری رابط کاربری در حالت تاریک، مدیریت پیام‌رسان ای‌مسیج در کنار یک سیستم ردیابی محتوای غذایی رونمایی می‌کند.

سیستم ردیابی مواد غذایی احتمالا می‌تواند در صورت جمع آوری اطلاعات مربوط به مواد غذایی دریافتی به صورت روزانه میزان حجم کالری را نیز جمع‌اوری کند. این قابلیت احتمالا از همگام سازی با اپل واچ استفاده میکند تا میزان کالری سوزانده شده را نیز اندازه‌گیری و در نتیجه آن یک رژیم غذای درست را در اختیار کاربران قرار دهد. البته اپل ممکن است به تنها امکان دریافت رژیم‌های غذایی را فراهم نکند و کاربران باید برای دریافت اطلاعات بیشتر موضوع را به متخصصین تغذیه ارسال کنند.

گفتنی است که این قابلیت هنوز در آی او اس ۱۵ تایید نشده است و نمیتوان روی شایعات منتشر شده به طور کامل اتکا کرد. با این حال به نظر میرسد که در اینده نزدیک کاربران میتوانند از این امکانات ویژه بهره‌مند شوند.

لازم به یادآوری است که در صورت معرفی شدن آی او اس ۱۵ در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان احتمالا این سیستم عامل در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ آماده عرضه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373