لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال راه‌اندازی کیف پول ارز دیجیتال است

اپل به دنبال راه‌اندازی کیف پول ارز دیجیتال است

شرکت اپل در حال استخدام یک مدیر توسعه کسب و کار فعال و با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال و روش‌های پرداخت مبتنی بر آن است.

در آگهی استخدام جدیدی که در وب‌سایت CoinDesk منتشر شده مشخص شده که شرکت اپل در تلاش است تا افرادی با تجربه را در حوزه ارزهای دیجیتالی استخدام کند و از آن طریق امکاناتی ویژه را احتمالا در سرویس‌های خود آماده عرضه به کاربران کند.

این وب‌سایت در نتیجه گزارش مربوط به آگهی استخدام اپل اعلام کرده که بخش کاری اپل برای توسعه کیف‌های پول، سیستم‌های پرداخت و مسائل تجاری در حال پیداکردن راه‌کارهایی برای مدیریت توسعه کسب و کارهای جدید است و تصمیم دارد تا راه‌کارهایی جدید برای پرداخت را از طریق همکاری با موسسه‌های مالی ایجاد کند. اپل تاکیید کرده که برای توسعه یک چارچوب‌ کاری و مدل کسب و کار جدید است که به عنوان جایگزین برای پرداخت کاربران ارائه دهد.

شرکت اپل در حال انجام فعالیت‌هایی جدی در زمینه رمز ارز است و برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که در آینده نزدیک حتی ممکن است این شرکت به فکر توسعه یک رمز ارز اختصاصی برای خود باشد و آن را در اختیار کاربران و سرمایه‌گذاران قرار دهد.

شرکت اپل اعلام کرده که فعلا فعالیت زودهنگام و حساب نشده روی رمز ارزها انجام نمی‌دهد و دست کم پنج سال را برای توسعه یک تجربه طولانی در زمینه رمز ارزها و ایجاد راهکارهای پرداخت جایگزین صرف خواهد کرد. به نظر میرسد که شرکت اپل در تلاش است تا با همکاری برخی از شرکت‌های بزرگ فناوری امکان خرید و فروش رمزارزها به عنوان راهکارهایی برای پرداخت را ایجاد کند تا کاربران بتوانند از درگاه‌هایی ایمن امکان استفاده از این سرویس‌ها را داشته باشند و محدودیت‌ها و ریسک‌های امروزی در تراکنش را تجربه نکنند.

اپل از سال ۲۰۱۹ میلادی فرایند عرضه کارت‌های اعتباری مبتنی بر سرویس پرداخت Apple Pay را با همکاری موسسه گلدمن ساکس انجام داد و حالا تصمیم دارد تا به یک موسسه قدرتمند در حوزه فناوری‌های نوین پرداختی تبدیل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373