لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مک مینی 2021 خود را با برخی تغییرات عرضه خواهد کرد

اپل مک مینی 2021 خود را با برخی تغییرات عرضه خواهد کرد

گفته شده مک مینی 2021 رده بالا با طراحی باریک‌تر دارای گلس انعطاف‌پذیر و پورت برق مغناطیسی عرضه خواهد شد.

بنابر گزارشی از بلومبرگ در هفته گذشته، اپل در حال کار کردن روی نسخه رده بالای مک مینی با پورت‌های اضافه و تراشه اپل سیلیکون برای سال 2021 است.

اکنون جان پروزر تحلیلگر محصولات اپل تصاویر رندر شده جدیدی از مک احتمالی را نشان داده است. طبق رندرهای ساخته شده توسط پروزر و همکارش که از طریق یک ویدیو در کانال Front Page Tech یوتیوب به اشتراک گذاشته شده، مشخص شده که طراحی مک مینی جدید با مک مینی موجود شبیه بوده ولی این محصول با اندازه کوچک‌تر طراحی و عرضه خواهد شد.

در این گزارش نشان داده شده که مک مینی رده بالای جدید دارای همان تعداد پورت در مک مینی مبتنی بر اینتل است که شامل چهار پورت تاندربولت، دو پورت USB-A، اترنت و HDMI است. تغییری که در مک مینی جدید ایجاد شده ارائه یک گلس انعطاف پذیر است که در بالای محفظه آلومینیوم قرار می‌گیرد.

پروزر گفته که احتمالا اپل در حال آزمایش دو گزینه رنگی برای مک مینی جدید و دارای پورت برق مغناطیسی مشابه با آیمک 24 اینچی تازه منتشر شده است.

اپل در ماه نوامبر مک مینی را با تراشه اپل سیلیکون M1 به روز رسانی کرد، ضمن اینکه مک مینی‌های مجهز به پردازنده اینتل را هم حفظ کرده است.

بلومبرگ اشاره کرده که اپل می‌تواند برنامه‌های خود را برای عرضه مک مینی رده بالای جدید لغو کند، اما می‌تواند سرانجام مدل‌های فعلی اینتل را با تراشه‌های اپل سیلیکون جایگزین کند.

اولین کامپیوتر اپل که در آن از تراشه M1 استفاده شده مک مینی بود که جایگزین تراشه اینتل شد. گفتنی است که مک مینی با تراشه M1 و سیستم عامل macOS Big Sur 11 در سال 2020 عرضه شد.

در این مدل از کارت گرافیکی استفاده نشده و حداکثر ظرفیت رم موجود در آن 16 گیگابایت است که امکان ارتقا رم را غیر ممکن کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420